Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 10:20
  #1
Medlem
Hallå där! Fler än jag som väntar på Forza Horizon 4?

Vad vi vet så släpps det 2 Oktober i år (2018), och kommer endast finnas på Xbox One och Windows 10.

Vad vi vet så kommer vi för första gången uppleva skiftande årstider i ett racingspel med öppen värld, fler än 450 bilar kommer att finnas och det utspelas i Storbritannien.

Utgivare: Microsoft Studios
Utvecklare: Playground Games
Genre: Racing
Plattformar: Xbox One - Windows 10
Utgivningsdatum: 2 Oktober 2018

Går att förbeställa nu!
Standard Edition - 649kr
Deluxe Edition - 749kr
Ultimate Edition - 899kr
Citera
2018-08-16, 10:50
  #2
Medlem
Kaddens avatar
The Crew 2 är ett öppen-värld-racing-spel med skiftande årstider. Så först är de inte.
Citera
2018-08-16, 15:15
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
The Crew 2 är ett öppen-värld-racing-spel med skiftande årstider. Så först är de inte.
Jasså! Det var Microsoft själva som skrev det men det gällde nog bara deras Horizon serie, alltså att det är det första Horizon spelet med skiftande årstider.
Citera
2018-08-16, 18:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
The Crew 2 är ett öppen-värld-racing-spel med skiftande årstider. Så först är de inte.
Problemet med The Crew är att den är så himla buggad och glitchad.
Citera
2018-08-16, 19:17
  #5
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Problemet med The Crew är att den är så himla buggad och glitchad.

Ja, absolut. Jag är inte heller ett fan av spelet, jag påpekade bara att FH4 inte var först.
Årstiderna funkar inte jättebra men de finns där.
Citera
2018-09-30, 12:14
  #6
Medlem
BootyLuvs avatar
Var lite nyfiken på det här. Inser sen att det är endast går att köpa via Microsoft store. Ugh. Ser sen att det kostar 649 kr för Standard Edition. Say whut? Speciellt när det går att köpa XBOX One-versionen på Webhallen för 599 kr. Hur sjutton kan de då ta ut ett sådant hutlöst pris för en digital version till PC?

Nej det blir till att skippa det här. Lite trist. Men men, mycket annat på gång jag kan roa mig med istället.
Citera
2018-09-30, 15:49
  #7
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Går det att prata med andra spelare via microfon?
Citera
2018-10-07, 03:49
  #8
Avstängd
Kyzs avatar
Spelet är jävligt roligt men det krashar ganska ofta. Precis innan ett Forzathon idag så stängdes spelet . BSOD är inte ovanliga heller. Någon som upplever samma sak?

Har maxat alla inställningar och min dator krämar på ordentligt så det är inget fel med prestandan. Helt random så krashar skiten. Om jag tabbar ur så kraschar det också.

PS: Någon på PC som vill spela med en äldre herre? PM. Min sonson fixade igång Skype åt mig igår

Mvh Johan
Citera
2018-10-20, 21:48
  #9
Medlem
Va spelar ni på kryssboxen eller PC? Är det någon skillnad. Vad är det för klient pc versionen använder sig av? Typ uplay fast för microstoftprodukter?!

Hur är känslan att köra? Ser ju onekligen smaskigt ut på Jutjben.
__________________
Senast redigerad av Jonny.Boj 2018-10-20 kl. 21:49. Anledning: mer info
Citera
2021-04-01, 23:38
  #10
Medlem
Peter77s avatar
Gammal tråd men vill inte skapa en ny tråd när det redan finns, detta verkar vara den mest generella och heltäckande tråden också.

Spelet verkar spelas av ganska många fortfarande då det snackas en del på utländska forum, men hur är det här på FB, någon som lirar det?

Skaffade nyligen FH4 ultimate edition. Jag blev biten redan när jag provade FH3 som jag dessvärre inte fick tag på ultimate edition till, eller ja det finns men tillgänglig nyckel på eneba.com kostar 1000kr och det ger jag ej när jag redan har FH3 standard edition. Annars gillade jag miljön bättre i FH3.

Men tycker FH4 är lite mer intressant med Horizon Super 7 och liknande challenges,.

Lirar på PC, allt på ultra. Snyggt spel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback