Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 09:42
  #1
Medlem
Nolarts avatar
Hejsansvejsan

Jag har knaprat ksalol(xanor) under två dagars tid, jag tog 2mg vid halv nio tiden igårkväll och 4mg totalt den dagen. Nu på morgonen blev jag sugen att prova på subutex som jag aldrig provat tidigare och hade inte en tanke på att jag tagit ksalol cirka 12 timmar tidigare. Så vid 9-tiden drog jag i mig cirka 2mg sub, inte helt säker då jag bara bröt av en bit.

Sen nu efteråt så börjar jag läsa lite och ser att xanor och sub är en livsfarlig kombo..

Hur pass nervös bör jag vara för aningsdepp? Alltså 2mg ksalol cirka 12 timmar före 2mg subutex.

Har för mig att ksalol har en 12timmars halveringstid?

Känner medan jag skriver att jag börjar bli rätt veck.


Tacksam för svar mina vänner
Citera
2018-08-18, 22:47
  #2
Medlem
sepekastrulls avatar
Du kan vara lugn. Det är inga stora mängder du har tagit, med tanke på att du även tog xanoren hela 12 timmar innan. När du tog subutexen så har ungefär hälften av xanoren redan gått ur.

Att du känner dig rätt väck nu är antagligen för att du har läst att kombon är farlig. Man kan framkalla symptom själv om man tror att man har eller ska få dem, alltså placebo.

TL;DR: Det är lugnt, du kommer inte dö
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback