Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 15:00
  #1
Medlem
vitvinsfyllas avatar
Hej! Hittade bara inaktuella och märkliga trådar så kändes rimligare att starta ny än att bumpa. Ska till Fredrikshamn över helgen och undrar lite om det finns något nattliv värt att prata om? Var där för ungefär 4 år sedan och det jag minns då är att det fanns nåt litet hak man fortfarande fick röka inne på, vad kan detta heta?
Bra krogar, billiga krogar, sevärdigheter och roliga saker att göra? Inget planerat på hela helgen torsdag till söndag så hjälp mig att göra min resa lite roligare
Citera
2018-08-15, 15:35
  #2
Medlem
HeadlessAgnews avatar
Sevärdheter och saker att göra:

1: Färjan till Göteborg och Oslo
2: Tågstationen bort från Fredrikshavn.

Rekommenderar tåget till Skagen så fort ni har anlänt till Fredrikshavn.
Citera
2018-08-15, 16:03
  #3
Medlem
Chronicals avatar
Har du barnasinnet intakt kan du bada på The Reef. I övrigt kan du beställa mat på restauranger med fotografier på maten, men det gör man inte så man åker därifrån illa kvickt.
Citera
2018-08-15, 22:59
  #4
Medlem
rikastistorstans avatar
Sjukt tråkig och död stad. När jag var där för något år sedan fick man fortfarande röka inne på puben dock. Är ju ett litet plus. Sen besökte min polare en jävligt sunkig thaibordell med riktigt fula brudar om det kan vara av intresse?
Citera
2018-08-19, 16:03
  #5
Medlem
Hur gick det i Frederikshavn? Hoppas du skriver en rapport.
Citera
2019-04-19, 20:32
  #6
Medlem
Adelaides avatar
Jag har varit där en gång. Jag satt på en bänk och åt en stor fet dansk pølse. Annars finns det nog inte så mycket.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2967957

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback