Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 04:07
  #25
Medlem
Nhavidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Smågammal nyhet men Somaliska män rankades som de absolut snyggaste och sexigaste i Afrika.

https://mareeg.com/african-country-w...e-men-somalia/

Someone who has never seen the beauty of Somali men before may be amazed at their extraordinary features at first sight. Somali men are exceptionally handsome and have come of age with many becoming a household name in foreign lands. They are considered handsome because of their manly physical features that to some eyes will stand out – chocolate skin, soft cute hair, and stunning facial features.

Håller ni med om detta? Tycker du också att Somaliska män är riktigt fina?
Kära Svenska kvinnor, vad är era åsikter om dessa landsmän? Är de så attraktiva som det sägs?

En bild på en typisk somalisk man där man kan se deras fina ansiktsdrag:
http://i56.tinypic.com/x6lqfq.jpg

Den Somaliska mannen har aldrig varit mer populär. Hur tror ni denna nyhet kommer påverka världen och speciellt Sverige? Kommer Svenska kvinnor jaga efter dem?

Dömmer helst inte folks utseenden men dras inte till dem utseendemässigt. Enda anlednigen till att de rankades som snyggast i Afrika bland män är nog för att de generellt har ansiktsdrag som caucasians.
Citera
2018-08-16, 04:20
  #26
Medlem
FM2018s avatar
Araber är snyggare.
Citera
2018-08-16, 04:22
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Smågammal nyhet men Somaliska män rankades som de absolut snyggaste och sexigaste i Afrika.

https://mareeg.com/african-country-w...e-men-somalia/

Someone who has never seen the beauty of Somali men before may be amazed at their extraordinary features at first sight. Somali men are exceptionally handsome and have come of age with many becoming a household name in foreign lands. They are considered handsome because of their manly physical features that to some eyes will stand out – chocolate skin, soft cute hair, and stunning facial features.

Håller ni med om detta? Tycker du också att Somaliska män är riktigt fina?
Kära Svenska kvinnor, vad är era åsikter om dessa landsmän? Är de så attraktiva som det sägs?

En bild på en typisk somalisk man där man kan se deras fina ansiktsdrag:
http://i56.tinypic.com/x6lqfq.jpg

Den Somaliska mannen har aldrig varit mer populär. Hur tror ni denna nyhet kommer påverka världen och speciellt Sverige? Kommer Svenska kvinnor jaga efter dem?


Kanske jag som är lite felande, men jag har aldrig gått efter detta med utseendet?
Jag har själv haussats på dessa villkoren och jag har alltid hatat det?
Jag är typ felnavlad som bedömer folk på deras sätt att vara?
Men visst, vi svenskar är verkligen INTE det snyggaste av folkslag.
Men t. ex dessa Somalierna själva raggar upp svenska kvinnor för deras "exotiska look".
Wtf, men är typ ALLA så här ytliga?!
Har det typ brunnit i ALLAS huvuden, eller?
Jag är fortfarande utseendemässigt fullt ut gångbar, men vad i helv. har hänt med folk?!?
Citera
2018-08-16, 04:33
  #28
Medlem
FM2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hee4r
Kanske jag som är lite felande, men jag har aldrig gått efter detta med utseendet?
Jag har själv haussats på dessa villkoren och jag har alltid hatat det?
Jag är typ felnavlad som bedömer folk på deras sätt att vara?
Men visst, vi svenskar är verkligen INTE det snyggaste av folkslag.
Men t. ex dessa Somalierna själva raggar upp svenska kvinnor för deras "exotiska look".
Wtf, men är typ ALLA så här ytliga?!
Har det typ brunnit i ALLAS huvuden, eller?
Jag är fortfarande utseendemässigt fullt ut gångbar, men vad i helv. har hänt med folk?!?
Ja, bedrövligt... suck. Mina män är förvisso (brasilian/libanes) riktigt snygga, men det är liksom inte det som gör personen.

Somalier är olika snygga bland somalier, tänker jag mig.
Citera
2018-08-16, 10:24
  #29
Medlem
Nedomanskys avatar
På en kontinent där de olika folkslagen är mer eller mindre fula så är det inte så konstigt att Somaliern är vackrast...
Citera
2018-08-16, 10:40
  #30
Medlem
Bombaysapphires avatar
Alltså någon måtta får det allt vara. Det finns gott om svarta som ser bra ut, men inte fan är Somalia någon skönhetens högborg. Att döma av de som kommer till Sverige, ser majoriteten förjävliga ut.
Citera
2018-08-16, 10:58
  #31
Medlem
JulietsBleedings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Är du inte lite väl hård nu? Här är ännu en text från artiklen

The main reason Somali men took the first spot in this exclusive list of African cuties, is the fact that unlike the other African men, a Somali Men never allows his poverty to make crucial decisions for him. They always tend to know what they want. They are physically magnificent. They are a true men to behold. They are Somali.


Så de är inte bara snygga, utan är även väldigt ansvarsfulla och bra män.
.
😂 Jag får nästan overklighetkänslor. Det måste vara något slags ironiskt skämt. Tilltalas inte mycket av afrikanska män, fast de få snygga jag sett är Kenyanska.
Citera
2018-08-16, 11:05
  #32
Medlem
ReiseReises avatar
Är det inte Somalier som Amerikanska soldater kallar för "Skinnies".

Tror snarare de kännetecknas av just deras långa beniga, nästan Alien-liknande kroppsform. Lägg också till en konstant reflektion från huden pga allt ingrott svett, djupa ögon och en enorm äggformad panna.

Nähä du, då kommer nog Araberna långt före.
Citera
2018-08-16, 11:14
  #33
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
"Chocolate skin, soft cute hair, and Stunning facial features." 😂😂😂😂😂 jag dör fan. Vilka sötnosar. Snacka om ljuga ihop en hiatoria för att sälja in patrasket till länder.

De afrikanska Chimpanserna vinner alla dagar i veckan.


Här kan man snacka om köpt journalistik och propaganda delux.
Citera
2018-08-16, 12:39
  #34
Avstängd
Många här verkar inte kunna acceptera att Somaliska män faktiskt är populära för tillfället
Citera
2018-08-16, 13:47
  #35
Medlem
Haha fina krullhåriga som tuggar kat.
Citera
2018-08-23, 05:51
  #36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Haha fina krullhåriga som tuggar kat.

Återigen, det är bara att bita det sura äpplet, de Somaliska männen är hetare än någonsin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback