Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 09:12
  #1
Medlem
Med tanke på hur glad jag blir när jag läser att Akilov blivit misshandlad på kåken, och hur glad jag var när mördaren som mördade på IKEA blev misshandlad, har jag en ny lösning för kommande kräk. Något som kan få folk bli avskräckta att göra såna saker i Sverige för att de tror de kan få ett liv bakom galler.

Inför systematisk misshandel med pay per view, varje dag, under hela bestämda (eller obestämda) strafftiden. Detta skulle jag njuta av att se och betala gladeligen till staten att beskåda. Se jordens avskum, såsom ISIS terrorister, och andra lågrankade kräk, få stryk, dag för dag, systematiskt, tills de verkligen ångrar att de någonsin satt sin fot i Sverige för att begå brott.
Citera
2018-08-15, 09:22
  #2
Medlem
Yahnoovass avatar
Låter kul. Men att Sverige skulle införskaffa det här, inte en jävla chans.
Låt de smaka på sin egen medicin men mobbing föder mobbing.

& vilka är det som skulle få vara offrena? Vem bestämmer vem som är jordens avskum?
Vi kanske får rösta!

Hoppas däremot dem blir nedhuggna.
Citera
2018-08-15, 09:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Låter kul. Men att Sverige skulle införskaffa det här, inte en jävla chans.
Låt de smaka på sin egen medicin men mobbing föder mobbing.

& vilka är det som skulle få vara offrena? Vem bestämmer vem som är jordens avskum?
Vi kanske får rösta!

Hoppas däremot dem blir nedhuggna.

Kriminella har ju en hierarki. Tycker vi kör på den. Pedofiler, våldtäktsmän, terrorister och lyckosökande mördare.
Citera
2018-08-15, 09:38
  #4
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparbergaren
Kriminella har ju en hierarki. Tycker vi kör på den. Pedofiler, våldtäktsmän, terrorister och lyckosökande mördare.


Skulle vart med & betalat för pay per view utan tvekan isf
Citera
2018-08-15, 09:53
  #5
Medlem
RobotEds avatar
Hade kunnat ställa upp och jobba kvällstid som torterare eller bödel. Utan betalning. Som mitt sätt att bidra till samhället och få ur sig lite vrede

Givetvis får alla som vill komma och titta, mot en avgift som går rakt ner i statens plånbok till utvisningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback