Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-08-19, 10:17
  #97
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Handlar inte om skam. Du missförstår mig som vanligt. Du har bestämt dig för vad du tror att jag tycker, trots att det inte stämmer.

Har som längst varit singel i tre år. Då hade jag kanske tre olika killar. Är man verkligen så kåt att man måste ligga med nya varannan månad. Kanske varje?

Varför har du problem med att någon är kåtare än du?

Fråga de flesta par, pick de skulle säga att de har problem med sexlivet om de bästa livet varannan månad.
Citera
2018-08-19, 11:43
  #98
Avstängd
Knullbartuffings avatar
En hingst är avsedd att vara en hingst. Stoppa inte naturen.
Citera
2018-08-19, 11:59
  #99
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullbartuffing
En hingst är avsedd att vara en hingst. Stoppa inte naturen.

Och ett fullblod har inga hämningar utan tar vara på alla tillfällen som yppar sej. Åtminstone badboys bland män. Man hinner knappast sätta sej vid bardisken på krogen föränn inviten kommer t om en snabbis på toaletten.
Citera
2018-08-19, 12:10
  #100
Avstängd
Knullbartuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Och ett fullblod har inga hämningar utan tar vara på alla tillfällen som yppar sej. Åtminstone badboys bland män. Man hinner knappast sätta sej vid bardisken på krogen föränn inviten kommer t om en snabbis på toaletten.


Så go for it. Befrämja naturens gång. Om du vill.
Citera
2018-08-19, 12:32
  #101
Medlem
Snubbar som efterfrågar snabbisar i baren är knappast varesig hingstar eller badboys, utan bara desperata bockar som ser nåt de anser vara möjligt att få knulla. Får man den frågan i baren ska man noga kolla sig i spegeln noga, innan man går ut nästa gång.
Citera
2018-08-20, 00:30
  #102
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Snubbar som efterfrågar snabbisar i baren är knappast varesig hingstar eller badboys, utan bara desperata bockar som ser nåt de anser vara möjligt att få knulla. Får man den frågan i baren ska man noga kolla sig i spegeln noga, innan man går ut nästa gång.


Och det vet du. Har de " desperata bockarna " stött på dej?
Citera
2018-08-20, 07:50
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Och det vet du. Har de " desperata bockarna " stött på dej?
Har tjejkompisar som ser lite småbilliga ut som råkat ut för detta.
Citera
2018-08-20, 07:59
  #104
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Varför har du problem med att någon är kåtare än du?

Fråga de flesta par, pick de skulle säga att de har problem med sexlivet om de bästa livet varannan månad.
Jag har inga större problem med det. Jag ser dock människor som får problem av att leva så.

Varför skulle man vara mindre kåt av sig, för att man föredrar att leva i längre förhållande/n? Varför tror du att många par har problem med sexlivet?

(sista meningen av dig, är rätt svårbegripen)
Citera
2018-08-20, 08:07
  #105
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag har inga större problem med det. Jag ser dock människor som får problem av att leva så.

Varför skulle man vara mindre kåt av sig, för att man föredrar att leva i längre förhållande/n? Varför tror du att många par har problem med sexlivet?

(sista meningen av dig, är rätt svårbegripen)

Problemen de får beror på moralkärringar som du.

Min andra meningen ska vara, att de flesta par skulle anse att de har problem med sexlivet ifall de bara kommer till varannan månad.
Citera
2018-08-20, 08:14
  #106
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Problemen de får beror på moralkärringar som du.

Min andra meningen ska vara, att de flesta par skulle anse att de har problem med sexlivet ifall de bara kommer till varannan månad.

Inte alls. Det finns de som klarar av ett vidlyftigt sexliv och de som inte gör det. De som mår dåligt känner att de brukar våld på sig själv, men fortsätter för bekräftelsens skull, eller andra anledningar. Att jag eller andra då påtalar att det kanske inte gör dom något gott att hålla på så, är inte detsamma som att vara moralkärring.

Märklig jämförelse, men visst. Isåfall får jag ha en ny var och varannan dag, periodvis. Ibland flera gånger om dagen.
Citera
2018-08-20, 14:29
  #107
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Tror det kan se olika ut de som har haft många partners. Är man singel i många år är det ju inte så konstigt att antalet blir fler än den som lever i långa relationer. Tror inte alls att det beror på någon dålig självkänsla.
Att det ser olika ut under olika perioder av livet är ju inte så konstigt. Kvinnor skammas ju mer vilket rubriken speglar.

Helt enig. Ingen dålig självkänsla här inte.

Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Förlåt! Men jag har väldigt svårt att tro att någon legat med så pass många som 100. Jag tycker tex att 20 eller 25 låter extremt mycket . Men det är klart att killar/ män gärna skryter och skarvar beträffande sina s k ligg. Det kan ju knappast vi tjejer göra.

Hade jag inte spenderat huvuddelen av mitt nu ca 40-åriga vuxenliv i längre relationer hade jag lätt varit där nu. Har inte varit singel mer än sammanlagt något år, så för min del blev det bara ett femtiotal. Räcker gott och väl för mig, så om frugan inte drar blir det bara hon framöver.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback