Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-12-17, 13:44
  #49
Medlem
R.Bloodworths avatar
"Jag är inte rasist, men anser att vita rasen står högst på pyramiden".

Okej.

Inte konstigt att det skämtas så mycket om dessa idioter. Finns ju t.om grupper på facebook i er ära.
"Jag är inte rasist, men..."
Citera
2018-12-17, 15:46
  #50
Medlem
Invandrare är ok, stör mig inte om hennes ex. var finsk eller dansk, eller ens australiensare. Det är en rasfråga, inte en invandringsfråga
Citera
2018-12-17, 20:50
  #51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Det är ju inget som man nämner om man inte får frågan. Inte heller är det något som man typ er män skryter med för att imponera.
Då fattar du varför män inte gillar tjejer som har blivit doppade av invandrare.

Citera
2018-12-17, 20:53
  #52
Medlem
Glossis avatar
"Varför blir du så äcklad av svenska kvinnor som har legat med hundar?"
Citera
2018-12-17, 21:28
  #53
Medlem
ShallowInfidels avatar
Skulle aldrig ta i en svenska som varit med babbar med tång
- är själv blatte.
Citera
2018-12-17, 23:15
  #54
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Då fattar du varför män inte gillar tjejer som har blivit doppade av invandrare.


Så jag skall alltså avge något som liknar en varudeklaration? Glöm det! Men om någon frågar mej om mina förhållanden berättar jag naturligtvis. Det är inget jag döljer. Skulle heller inte försöka mörka ett ligg med en invandrare . Jag känner mina ex och min nuvarande partner så väl så jag vet de inte skulle reagera så som TS antyder.
Citera
2018-12-17, 23:21
  #55
Avstängd
Antalet partners är mer relevant än etniciteter på dem.
Citera
2018-12-17, 23:32
  #56
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Skulle aldrig ta i en svenska som varit med babbar med tång
- är själv blatte.
Föreställ dig millenials som inte bara ska acceptera att flickvännen är en f d kuksmörgåsbordätare... även trauma från våldtäkter som normaliseras mer och mer.
Citera
2018-12-17, 23:43
  #57
Medlem
Manifestationsburks avatar
Det är precis över att ligag med djur. Tappar all respekt för en tjej som har knullat en jävla arab. Skyll er själva girls!
Citera
2018-12-17, 23:50
  #58
Medlem
eromasters avatar
Spelar det ngn roll för er om tjejen satte gummi på kuken innan hon stoppa in den? eller spelar de ingen roll?
Citera
2018-12-17, 23:54
  #59
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Föreställ dig millenials som inte bara ska acceptera att flickvännen är en f d kuksmörgåsbordätare... även trauma från våldtäkter som normaliseras mer och mer.

Jag vet, det är helt sjukt, men vart börjar man? Alla vi som borde göra något åt det är så jävla pacificerade...
Än har vi nog långt kvar till den totala brytpunkten..
This shit gonna get mighty ugly when it hits the fan.
Citera
2018-12-17, 23:58
  #60
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Läs vad jag svarat! Varför skall jag dra upp det som eventuellt hänt i hans förflutna? Så grälsjuk är jag inte.

Du kommer kanske göra det en vecka i månaden.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback