Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-15, 00:12
  #13
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Varför tar man dessa doser om man nu inte vill dö förstås? Och sedan dricka 3st 10% öl. Nåja hoppas att TS klarar sig.
Citera
2018-08-15, 00:18
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plecebo
Kamn polisen ta miug på sjukhuset??
Dör du hellre än att torska lol?
Citera
2018-08-15, 01:31
  #15
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volymknapp
Dör du hellre än att torska lol?

Tänkte detsamma, men man tänker inte nyktert på dem doserna. Vi får se vad Darwin säger.
Citera
2018-08-15, 06:56
  #16
Medlem
För någon annan som tvekar att ringa 112 en sådan här situation kan jag berätta följande som förebyggande syfte.

Ingen kommer bry sig hur du fick tag i det. Se till att du inte får med dig något till sjukhuset för personalens skull och för din egen.

Vårdpersonal har ingen rätt att söka igenom dina saker. Skulle något ändå dyka upp som verkar drogrelaterat är gången såhär:
De ringer polisen för att överlämna misstänkta narkotilan för destruering. Vid stora mängder med straffvärde av 2 år kan vårdpersonal vara tvungna att avslöja från vem det är. Polisen dyker upp på sjukhuset och brukar knorra och försöka få reda på vem det tillhör. I det läget brukar jag personligen bli förbannad och fråga hur fan de kan försöka få mig att avslöja något som är sekretessbelagt, dvs uppmana mig att bryta mot en lag.

Du blir inlagd för observation, är du helt koko och ballar ur då dras polisen in. Ligger du och chillar och är allmänt skön kommer de se till att du andas, ta lite prover, få lite mat och skit. Det enda vårdpersonal jävlas om är ifall du kissat, om du inte gjort det och har överfylld blåsa vänta dig en slang i gebitalierna.

Psyk kontaktas, är det misstagsintox bryr de sig inte, erbjuddr kontakt om dina missbruksproblem, du går hem när du överlevt natten.
Citera
2018-08-15, 07:00
  #17
Avstängd
Tyvärr så dog han nog...
Citera
2018-08-15, 08:06
  #18
Medlem
0xmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Tyvärr så dog han nog...

Självklart tråkigt om fallet är så.
Dock måste detta varit vad TS ville? Trycker man i sig dessa mängder så är det ju inget annat än planerat, medvetet eller omedvetet.
Citera
2018-08-15, 16:13
  #19
Medlem
TS, för vår skull, skriv ett inlägg i den här tråden när du kan, så att vi vet att du är OK!
Citera
2018-08-15, 18:07
  #20
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StepOnMyCouchBill
TS, för vår skull, skriv ett inlägg i den här tråden när du kan, så att vi vet att du är OK!
Han ligger nog inne på sjukan just nu, eller så dog han. Tragiskt tragiskt..
Citera
2018-08-16, 14:02
  #21
Medlem
Luftgevars avatar
Om han överlevt borde han vara frisk och kry just nu?
Citera
2018-08-17, 02:33
  #22
Medlem
Känns tyvärr som han inte klarade sig.
Citera
2018-08-17, 16:51
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Om han överlevt borde han vara frisk och kry just nu?
Senaste aktivitet: 2018-08-14 23:18

Ser mörkt ut Om ts nu inte blivit tvångsinlagd.
Citera
2018-08-20, 23:51
  #24
Medlem
Plecebos avatar
Hej allesammans!

Jag överlevde men det var verkligen på håret sa dom på sjukhuset. Jag slocknade kort efter att jag hade ringt men dom hade ambulans i närheten så jag kom snabbt till sjukan och klarade mig. När man har stora mängder av dessa läkemedel är man verkligen inte i sina sinnesfulla bruk ser jag nu när jag läser denna tråden igen. Vill lägga ett stort tack till kenozoikum, .Void och Mia-Rovy för deras snabba svar och hjälp, ni räddade mitt liv

Ursäktar för att det tog ett tag innan jag gjorde en uppdatering men har haft en del att ta hand om efter att detta hände så har inte riktigt tänkt på det, men nu kom den!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback