Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-24, 09:13
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
Skulle aldrig klara vara tilsammans med en brud som varit med svartskallar forut. Ock även tvingas se deras avkomme .. Jag har varit med tjejer, som inte sägat något till början, men plutslig när dom är fulla så kommar fram. Jag låg med en turk, jag varit med arab, osv.. Då har jag ock gjort slut på en gång. Även dom grinar ock alt, inte bara för att stå på mitt att jeg inte vill ha med kvinnor som varit babbhoror att göra. Men också det faktum, at jag vet det hade forstörad mig, ville tenkt på det varje dag ock irriterad mig, ock inte fått de ut av min huvud
Nä vore ju hemskt om hon varit med en neger som tom kan stava där ligger du i lä😂😂
Citera
2018-11-24, 09:21
  #350
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godmankind
Man tror kärlek är bästa som finns i livet ibland.
Träffar en fin kvinna tror man.

Nu efter några träffar fick jag se hennes ungar.
Två neger pojkar 5-7 år och en ganska nyfödd arab eller liknande.
2svart och 1 kamel

Jag orkar inte det.
Jag gick hem, hon grinar och skickar mess.

Jag klarar inte av ungar som är sådär ju.

Hur ska jag säga det till henne ?
Att jag orkar inte med invandrar ungar halvbabianer

Har råkat ut för det samma på den tiden jag var singel. Flera gånger faktiskt.. Att det hemma hos tjejen finns ungar som hon fått med negrer eller blattar. Har lagt ned det illa kvickt varenda gång.

Är förövrigt inte den som vill lägga ekonomi och tid på någon annan mans barn ens om det vore vit avkomma jag skulle dra mig väldigt mycket för detta. Men har fruntimmret ungar med utlänningar så är det abs0olut nej. Oftast kontaktar jag inte tjejen alls efter att jag upptäckt att hon har den typen av avkomma.

Har hon gjort så usla val innan och inte kan hålla ihop sin familj så är det inget att satsa på i alla fall det lär sluta på samma sätt om och om igen. Singelmorsor är en varningsflagga i alla lägen, oftast har de usel ekonomi och noll koll på pengar. Dåliga arbeten och ingen "go" i sig längre. En vettig tjej väntar med barn tills hennes situation är hållbar innan hon skaffar barn. Dvs Färdig utbildning och ett vettigt arbete. Många singelmorsor har försökt "fånga" män som skall försörja dem och betala för dem så de slipper själva, killarna sticker då de inser detta och hon försöker med näste man.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback