Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-01-04, 21:10
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Fast det är inte helt säkert, hon kan likväl ha fryst in sina ägg förut, det hade hon ju åtminstone haft råd att göra, ( hennes man är miljardär och hon lär vara ganska tät med ) men om det nu är så vet vi ju inte.
Nä, den tekniken var inte utvecklad ens i USA för 15-20 år sedan. Äldre ägg går inte att frysa ner med ngt större framgång ens idag...Annat om de redan var befruktade (dvs nedfrysta embryor), men Janet har ju träffat muzzlan rel nyligen så då går det bort som alternativ.
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Sen visst kan man blir gravid vid 50, men chansen är inte stor om det nu är hennes första barn t.o.m.
Det där med en promilles chans att föda ett friskt barn vid 50, tror jag inte så mycket på, har hört om flera som fött även efter 50 helt friska barn, men som sagt väldigt ovanligt att bi med barn vid den åldern.
Visst kan kändisar bli gravida vid 48,49,51 osv. Händer hela tiden. Märkligt va? Anledningen är äggdonation. Eller medicinska halvmirakel, men sånt tror jag inte på eftersom de duggar för tätt inom showbiz. För mkt sprit & knark har sabbat kropparna "den naturliga vägen" dessutom.
Citera
2017-01-04, 23:03
  #26
Medlem
William Hainess avatar
Det har gått ett rykte rätt länge om att Janet inte var den som bar på detta barn:

Citat:
[Singer] is staying out of sight, though. Why?

She did buy a baby bump (silicone, not foam) from England, but she hates wearing it, especially in the heat. Also, she’s gained a lot of weight and doesn’t like being photographed.

So, will we ever see a photo of her “pregnant”?

She knows that she needs to do one public photo op with the baby bump, so right now she is saying that she will do it when the temps get a little colder (October).

http://blindgossip.com/?p=81028

Strax efter detta blev postat så kom Janet ut med en gravidmage... och sedan en pressbild.

Sedan så är jag personligen en som tror på att hon hade ett barn med Debarge på 80-talet, men det är bara jag det.
Citera
2017-01-04, 23:05
  #27
Medlem
hon är över 50 precis fått barn, gift med en miljonär, hon är själv rik som fan. livet leker. matmatmat
Citera
2017-01-05, 01:35
  #28
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Nä, den tekniken var inte utvecklad ens i USA för 15-20 år sedan. Äldre ägg går inte att frysa ner med ngt större framgång ens idag...Annat om de redan var befruktade (dvs nedfrysta embryor), men Janet har ju träffat muzzlan rel nyligen så då går det bort som alternativ.
Visst kan kändisar bli gravida vid 48,49,51 osv. Händer hela tiden. Märkligt va? Anledningen är äggdonation. Eller medicinska halvmirakel, men sånt tror jag inte på eftersom de duggar för tätt inom showbiz. För mkt sprit & knark har sabbat kropparna "den naturliga vägen" dessutom.


Alltså förstår inte varför du måste vara spydig? Jo det finns de som blivit gravida naturligt i
50-årsåldern inte vanligt men det finns fall. Och jag vet det där om äggdonation, så du behöver inte orera över mig och ja det var mycket troligt en äggdonation i detta fall?
Citera
2017-04-09, 03:22
  #29
Medlem
Horbock.i.Fjugestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
hon är över 50 precis fått barn, gift med en miljonär, hon är själv rik som fan. livet leker. matmatmat
Nu separerar de.
Citera
2017-04-09, 03:39
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Nu separerar de.
hörde det. aja, han fick vad han ville, en son som kan ta över när han själv blir gammal
och hon fick äntligen barn
Citera
2017-04-09, 03:41
  #31
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Jag var kär i Janet Jackson på 80-talet.....

Det var jag också, en jäkla grann tös var det..... Janet
Citera
2017-04-09, 11:00
  #32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horbock.i.Fjugesta
Nu separerar de.
Muslimen blev för kontrollerande, att kvinnor aldrig lär sig.
Citera
2018-09-18, 18:23
  #33
Medlem
Sångaren Janet Jackson hyllar sin personlige tränare som hjälpte henne gå ner i vikt efter att hon fött barn – utan att hon behövde utesluta mat hon gillar.
Samtidigt kritiserar hon smalhetsen som hon vuxit upp med under sina unga år i nöjesindustrin.
– Sånt där kan verkligen påverka en, säger hon i skönhetsmagasinet InStyle.

https://www.expressen.se/noje/janet-...fter-fodseln-/
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback