Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-15, 03:00
  #13
Medlem
Voyerism är ett sexuellt beteende och där ingår det att du tycker att de du tittar på är upphetsande. Mannen kan vara en ställföreträdande för dig, men behöver inte vara det. Ibland kan det vara eggande att titta på upphettsade människor...
Citera
2018-08-15, 14:13
  #14
Medlem
Jag önskar ibland att det är jag som är kvinnan när jag kollar på porr. Speciellt när det handlar om avsugning. Är jag homosexuell då?
Citera
2018-08-15, 16:01
  #15
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodsucker
Jag önskar ibland att det är jag som är kvinnan när jag kollar på porr. Speciellt när det handlar om avsugning. Är jag homosexuell då?
Nja, om du vill vara en KVINNA som suger kuk så är du väl inte bög, snarare en man som vill vara en heterosexuell kvinna då...
Citera
2018-08-15, 16:40
  #16
Medlem
EddieGeins avatar
Finns nödvändigtvis inget homosexuellt i att uppskatta vacker estetik hos en man, alla gör det oavsett kön. Vad är mer behagligt att titta på i denna bild?:

https://www.nextnature.net/app/uploa..._david_530.jpg

Vilka av figurerna skulle ni helst vilja se sätta på en snygg brud?
Citera
2018-08-15, 16:48
  #17
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieGein
Finns nödvändigtvis inget homosexuellt i att uppskatta vacker estetik hos en man, alla gör det oavsett kön. Vad är mer behagligt att titta på i denna bild?:

https://www.nextnature.net/app/uploa..._david_530.jpg

Vilka av figurerna skulle ni helst vilja se sätta på en snygg brud?
Jag skulle gärna se den fete jäveln sätta på bruden, de manliga aktörerna måste ju inte vara vackra för att en porrfilm ska vara bra, dock är det en fördel om kukarna är stora, åtminstone i porrfilm...
__________________
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2018-08-15 kl. 17:08.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback