Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-16, 18:36
  #229
Medlem
Tråden har spårat fullständigt, vad fan snackar ni om?
2018-08-16, 18:39
  #230
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Hahah, nej det gör de inte alls

Varför tror du att alla män vill dominera kvinnan? Porr speglar inte verkligheten.

Du kan ju kolla in buffbunny på ig med 1.7 miljoner följare



Det är mannens natur att dominera och finna det attraktivt.

Porr speglar vad en man vill ha hos en kvinna.

1.7 miljoner är inte många. Det är ett antal men det är inte många om man räknar med hela världen.

Det är vad en kvinna får i likes på ett foto i skoluniform och flätor 👌🏼
2018-08-16, 18:44
  #231
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Det är mannens natur att dominera och finna det attraktivt.

Porr speglar vad en man vill ha hos en kvinna.

1.7 miljoner är inte många. Det är ett antal men det är inte många om man räknar med hela världen.

Det är vad en kvinna får i likes på ett foto i skoluniform och flätor 👌🏼
Nä det är det inte.

Finns folk som kollar på dvärgporr, porr är en fantasi.
Det är rätt många. Nakna kvinnor överlag kommer att dra till sig följare, så är det överallt.
2018-08-16, 18:44
  #232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Tråden har spårat fullständigt, vad fan snackar ni om?
Håller fullständigt med, tråden startades av en person som kände sig utanför p.g.a alla vackra damer och togs över av några som diskuterar vad som är snyggast?
Personligen som jag har skrivit tycker jag att när jag en vårdag spatserar genom en svensk dag kan jag hålla med och då inkluderar jag även TS om det är en kvinna. Jag har lite svårt att se en man som vacker.
2018-08-16, 18:48
  #233
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
http://www.bilddump.se/bilder/201808...21.175.201.png


är denna tjejen "okvinnlig"?

Vet inte. Känner henne ej.
Men ska vi gå på kroppformen så är det där inget som jag tänder på iaf. Hon ser lite fyrkantig ut, jag gillar kvinnliga kurvor.. Min första reaktion var "hmm, no..".
2018-08-16, 18:51
  #234
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Nä det är det inte.

Finns folk som kollar på dvärgporr, porr är en fantasi.
Det är rätt många. Nakna kvinnor överlag kommer att dra till sig följare, så är det överallt.


Här har du vad män finner attraktivt hos kvinnor

https://www.yourtango.com/2017306151...tract-him-most

Hade det varit muskler så hade det stått någonstans i alla undersökningar som görs för det mesta men det är vad män finner väldigt oattraktivt

För att avsluta mellan oss så anser jag inte att manliga kvinnor är snygga. Varken i personlighet eller utseende.

Att sen TS har tagit droger och tros ha sett många snygga kvinnor kan jag inte hålla med. Jag ser knappt några attraktiva kvinnor förutom min granne (asiatiska) gift med en svensk jurist

Långt ljus brunt hår, långa ögonfransar, smal med en snygg svart kappa. Snygga smala ben med högklack.

Alla andra kvinnor ser inte alls attraktiva ut men det måste varit som någon sagt. Hon drömmer sig bort

Tycker majoriteten i Sverige börjar likna kvinnor from US and A. Samma looks ”feta och knappt” fixade och när man fixar sig så ser man ändå inte ens bra ut

Men det är min åsikt Buffy?

Trevlig kväll
2018-08-16, 18:55
  #235
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Här har du vad män finner attraktivt hos kvinnor

https://www.yourtango.com/2017306151...tract-him-most

Hade det varit muskler så hade det stått någonstans i alla undersökningar som görs för det mesta men det är vad män finner väldigt oattraktivt

För att avsluta mellan oss så anser jag inte att manliga kvinnor är snygga. Varken i personlighet eller utseende.

Att sen TS har tagit droger och tros ha sett många snygga kvinnor kan jag inte hålla med. Jag ser knappt några attraktiva kvinnor förutom min granne (asiatiska) gift med en svensk jurist

Långt ljus brunt hår, långa ögonfransar, smal med en snygg svart kappa. Snygga smala ben med högklack.

Alla andra kvinnor ser inte alls attraktiva ut men det måste varit som någon sagt. Hon drömmer sig bort

Tycker majoriteten i Sverige börjar likna kvinnor from US and A. Samma looks ”feta och knappt” fixade och när man fixar sig så ser man ändå inte ens bra ut

Men det är min åsikt Buffy?

Trevlig kväll
Kvinnor är kvinnor, de är inte manliga. Personer som leker fjortisar i Britney-outfit som vuxna kvinnor kan man ju fundera på om de egentligen vill vara barn.
2018-08-16, 19:12
  #236
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Vet inte. Känner henne ej.
Men ska vi gå på kroppformen så är det där inget som jag tänder på iaf. Hon ser lite fyrkantig ut, jag gillar kvinnliga kurvor.. Min första reaktion var "hmm, no..".



https://cdn.shopify.com/s/files/1/24...g?v=1522871463

Det här skulle dock du tända på.
Buffy vet inte vad hon pratar om.

Därför vore det intressant om TS svarade vad det är för kvinnor hon har funnit vara attraktiva.

Den här sortens kvinnor finns inte i Sverige
2018-08-16, 19:16
  #237
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
https://cdn.shopify.com/s/files/1/24...g?v=1522871463

Det här skulle dock du tända på.
Buffy vet inte vad hon pratar om.

Därför vore det intressant om TS svarade vad det är för kvinnor hon har funnit vara attraktiva.

Den här sortens kvinnor finns inte i Sverige

Hon var mycket vacker, men jag vill gärna ha lite mera former. Finns det någon bild på henne där man kan se höfterna?
2018-08-16, 19:25
  #238
Medlem
Ogdens avatar
Tråden har fullkomligt spårat ur. Vill man diskutera snygga tjejer finns trådar för det, vill man diskutera träning finns ett helt delforum för det.

Nu: lås på. *klick*

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback