Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-16, 00:15
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Tack för alla svar. Rubriken är lite ett skämt på min egen bekostnad, tror inte heller att jag är bög.
Alkohol är ingen bra lösning då det nog delvis var vad som skapade problemet från början, men annars ett bra alternativ för en vuxen person.

Kanske ska lägga till att jag är i mina tidiga 20, har arbete och lagom ordnat liv.
Är rätt dålig socialt och försöker lära mig av andra men något sånt här sker ju oftast mellan två parter utan att jag får se och lära så jag saknar referenser.
Är inte oskuld men aldrig haft något seriöst.



Tack för ditt svar EndLives.
Retarderad fråga, men HUR ska jag börja hångla med henne? Därefter flyter det väl på men hur kommer jag dit?
Ska jag stirra henne i ögonen och bara köra eller börja smeka någonstans?
Är tjejen som du säger redan i dina armar finns ingen anledning till mellansteg i min mening. När du känner dig mer bekväm med det täcka könet kan du med fördel värma upp henne med smek över armar, axlar, ben, skeda henne osv. Men med risk för att du i nuläget är lite stel och tänker för mycket så är det bara att hoppa i med huvudet före. Luta dig in och ge henne en kyss på läpparna bara. Resten löser sig.

Vill du utveckla alkoholaversionen? Om du vid tidigare tillfälle varit helt redlös och därför haft potensproblem eller umgänget inte utvecklat sig som du hoppats så släpp det bara. Några glas eller ett par öl kommer hjälpa både dig och tjejen, garanterat.

Förstår du själv varför du inte vågar ta nästa steg? Är det en oro för vad tjejerna ska tycka, är du rädd att få nej? De gillar dig redan, annars hade de inte varit där.
Kan du förbereda dig bättre så att du känner dig mer bekväm? Se till att ditt självförtroende är på topp genom att ha städat, ätit bra, duschat, klätt dig snyggt, kanske tränat hårt, lyssnat på bra musik, kondom nära till hands, osv.
Kanske skippa den halvkassa filmen till förmån en riktigt bra rulle eller serie som hjälper till med stämningen; humor, sex, våld, vad som helst som kickar igång er lite (exempelvis Altered Carbon på Netflix kommer få det att rinna till rejält mellan benen på din kvinna. Tyvärr kommer du nog behöva reflektera över din läggning på riktigt när du ser en naken Joel Kinnaman, det gjorde jag).

Men avsaknaden av seriös relation tror jag är det viktigaste i ditt läge. Träffar du en tjej där de ömsesidiga känslorna är tillräckligt starka och som du kan ha frekvent umgänge med blir intimiteten alltmer självklar på kort tid.
Citera
2018-08-16, 09:49
  #26
Medlem
Det finns bara ett sætt att løsa det hær på. Raka pungen, om du inte redan gjort det. Ne, men har du henne i dina armar som du sæger så pussa henne på pannan eller bakhuvudet beroende på vilket håll ni ligger / står åt. Sætt en hand om hennes midja och ta ett grepp om den.

Ifall det ær så att det kræver mycket jobb att komma till den situationen så børja med att prata med tjejer nær du ær ute. Øverallt, på krogen, ica, busshållplats etc.
Øvning ger færdighet.

En annan bra sak du kan gøra. Sluta runka, då kommer du bli tvungen att ta det dær steget tillslut.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback