Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-14, 14:53
  #13
Medlem
Hitta denna arikel som beskriver mina symptom rätt bra

https://www.vice.com/sv/article/gy3g...-en-avtandning

Känns skönt att det verkar normalt ändå, även om jag inte käka flera piller så var det en hård helg. Speciellt lördagen då.

Men de flesta verkar ju inte känna något alls förutom trötthet dagen efter av vad jag förstår på de flesta här på fb. Antar att det är alkoholen som ställt till det för mig?.
Citera
2018-08-16, 10:10
  #14
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maartxxx
Hitta denna arikel som beskriver mina symptom rätt bra

https://www.vice.com/sv/article/gy3g...-en-avtandning

Känns skönt att det verkar normalt ändå, även om jag inte käka flera piller så var det en hård helg. Speciellt lördagen då.

Men de flesta verkar ju inte känna något alls förutom trötthet dagen efter av vad jag förstår på de flesta här på fb. Antar att det är alkoholen som ställt till det för mig?.

Min gissning är att du sitter och nojjar på grund av lågt serotonin. Ät mycket protein och köp multivitaminer så kommer det lösa sig. Sitt inte och tänk på vad det kan vara för fel, för det är inget fel förutom att din kropp måste återhämta sig.
Citera
2018-08-16, 13:44
  #15
Medlem
Jag var inte direkt påläst om extacy men trodde inte i min vildaste fantasi att man skulle ha känningar av en:a så långt efteråt.

Jag hade svettningar i 4 dygn efteråt, på slutet kom o gick de lite, idag är första dagen jag känner mig relativt normal förutom lite tom i huvudet.

Måste ändå ha varit lite extreme at, för annars fattar jag inte varför så många kids går o tar detta, samt flera dagar irad.

Tur är jag ledig den jobbet denna vecka, förstår inte hur folk som jobbar tar detta på helgen o sen går o jobbar.

Var kanske en bra läxa för mig o min knark karriär är slut 😊

”Kark är bajs kids”
__________________
Senast redigerad av Maartxxx 2018-08-16 kl. 14:08.
Citera
2018-08-16, 13:55
  #16
Avstängd
KringExs avatar
Vissa kan känna sig deppade en vecka efter E. Bara att bita ihop
Citera
2018-08-16, 20:40
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letspanic
Min gissning är att du sitter och nojjar på grund av lågt serotonin. Ät mycket protein och köp multivitaminer så kommer det lösa sig. Sitt inte och tänk på vad det kan vara för fel, för det är inget fel förutom att din kropp måste återhämta sig.


Var lite nojjigt först helt rätt och kanske är förståligt att man blir nojjig kan jag tycka ändå.

Tycker att det är lite konstigt att fler reagerar som jag dock. Enligt mig är det inte värt biverkningarna.


Sen igår är vitaminer och frukt inköpt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback