Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-14, 10:33
  #1
Medlem
Var i Amsterdam i helgen som var o festade. Varav på lördagen vid 24 tiden langar en kompis fram ett pillar o jag spontat stoppar det i munnen. Var rätt halvfull när jag tog det. Blev att jag somna vid 6 på morgonen, lämna hotellet vid 11 sen hemma i Sverige vid 20:00.

Mådde såklart kasst på söndagen vilket inte var så konstigt. Men både igår o idag.
Har jag kallsvettats, huvudet känns konstigt och jag är torr i munnen o törstig.

Borde inte avtändningen sluta?
Har ätit bra mat varje dag, dock lite och dricker vatten med jämna mellanrum.

Funderat på om man ska åka till sjukhuset?
Citera
2018-08-14, 10:40
  #2
Medlem
RobotEds avatar
Precis det du nämner är bieffekterna från att ta lite E.

För mig satt det i i två dagar efter, mådde dåligt, törstig, ingen livslust och allt kändes allmänt bajs.
Du kommer klara dig, håll ut.
Citera
2018-08-14, 10:42
  #3
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maartxxx
Var i Amsterdam i helgen som var o festade. Varav på lördagen vid 24 tiden langar en kompis fram ett pillar o jag spontat stoppar det i munnen. Var rätt halvfull när jag tog det. Blev att jag somna vid 6 på morgonen, lämna hotellet vid 11 sen hemma i Sverige vid 20:00.

Mådde såklart kasst på söndagen vilket inte var så konstigt. Men både igår o idag.
Har jag kallsvettats, huvudet känns konstigt och jag är torr i munnen o törstig.

Borde inte avtändningen sluta?
Har ätit bra mat varje dag, dock lite och dricker vatten med jämna mellanrum.

Funderat på om man ska åka till sjukhuset?

Man kan känna sig sänkt flera dagar efter en hård kväll, och om man dessutom fokuserar på att känna efter så är risken stor att man upplever symptomen som värre än dom egentligen kanske är.

Sjukhus kan du nog utesluta. Har svårt att tro att det är fara för liv.

Har du käkat E förut?
Citera
2018-08-14, 10:45
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobotEd
Precis det du nämner är bieffekterna från att ta lite E.

För mig satt det i i två dagar efter, mådde dåligt, törstig, ingen livslust och allt kändes allmänt bajs.
Du kommer klara dig, håll ut.

Tack låter betryggande
Citera
2018-08-14, 10:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Man kan känna sig sänkt flera dagar efter en hård kväll, och om man dessutom fokuserar på att känna efter så är risken stor att man upplever symptomen som värre än dom egentligen kanske är.

Sjukhus kan du nog utesluta. Har svårt att tro att det är fara för liv.

Har du käkat E förut?


Nej, jag har aldrig käkat e förut o var väldigt dumt att jag gjorde det med, speciellt i ett berusat tillstånd. Har inga större erfarenheter av andra droger heller.
Förutom lite cannabis ..

Jag ligger väl inte direkt o känner efter heller utan är kallsvettningar, huvudet som är onormalt segt o konstiga småryckningar i händerna som gjort mig lite nojjig. Främst att det inte ska gå över
__________________
Senast redigerad av Maartxxx 2018-08-14 kl. 11:38.
Citera
2018-08-14, 12:02
  #6
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maartxxx
Nej, jag har aldrig käkat e förut o var väldigt dumt att jag gjorde det med, speciellt i ett berusat tillstånd. Har inga större erfarenheter av andra droger heller.
Förutom lite cannabis ..

Jag ligger väl inte direkt o känner efter heller utan är kallsvettningar, huvudet som är onormalt segt o konstiga småryckningar i händerna som gjort mig lite nojjig. Främst att det inte ska gå över

Jag förstår.

Om du dessutom inte upplevt någon drogrelaterad avtändning förut heller så är det fullt rimligt att dessa ganska "normala" symptom känns riktigt keffa, även om en mer rutinerad rejvare t.ex. inte skulle bli märkbart påverkad då man vänjer sig efter att ha mått så ett par gånger.

Smakar det så kostar det!
Citera
2018-08-14, 12:05
  #7
Medlem
Det är lugnt. Det går över. Det du känner är din kropp som talar om för dig att du varit en jävla idiot. Var inte det igen
Citera
2018-08-14, 12:06
  #8
Medlem
svartenQQQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Jag förstår.

Om du dessutom inte upplevt någon drogrelaterad avtändning förut heller så är det fullt rimligt att dessa ganska "normala" symptom känns riktigt keffa, även om en mer rutinerad rejvare t.ex. inte skulle bli märkbart påverkad då man vänjer sig efter att ha mått så ett par gånger.

Smakar det så kostar det!


Hahahaa xact,DET GÅR ÖVER...
Citera
2018-08-14, 12:48
  #9
Medlem
Tack stödet om att det blir bättre 👍

Känns bättre för psyket och jag håller med om att jag är en idiot.. borde fan sluta med alkohol med.. är det som gör mig keff från början.. har ju hänt ett o annat på bara alkohol med.. inte att jag dricker ofta men när det e fest med polarna blir det mycket o ibland händer lite för mycke CP grejer o jag är fan över 30 o inte lärt mig än.. fan sorgligt när jag tänker på det 😊
Citera
2018-08-14, 12:49
  #10
Medlem
resorb . magnesium
Citera
2018-08-14, 12:55
  #11
Medlem
En kopp varm oboy! tro mig
Citera
2018-08-14, 14:13
  #12
Medlem
Tack för tippsen grabbar..

Nu känner jag mig mest trött o de andra tendenserna börjar avta.. trodde aldrig att de skulle bli så lång tid att bi kvitt skiten.. svetten luktar konstigt med o man känner sig inte riktigt bekant med sig själv..
Definitivt sista gången för mig..

Börjar nytt jobb nästa vecka hoppas man har blivit pigg till dess.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback