Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 08:50
  #1
Medlem
Hur upplevs skillnaderna?
Har prövat kokain och blev kåt och härlig.
Men hört att man blir ännu kåtare av extacy nån som har lust att förklara för en nybörjare
Citera
2018-08-14, 08:56
  #2
Medlem
Googla som alla andra, eller vill du minsann visa att du tillhör de coola grabbarna som någon gång brukat droger?
Citera
2018-08-14, 08:59
  #3
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelbycobra
Hur upplevs skillnaderna?
Har prövat kokain och blev kåt och härlig.
Men hört att man blir ännu kåtare av extacy nån som har lust att förklara för en nybörjare
Köp dos.
Citera
2018-08-14, 09:06
  #4
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chazardkapi
Googla som alla andra, eller vill du minsann visa att du tillhör de coola grabbarna som någon gång brukat droger?





Testa.

Men ta inte för många, lätthänt o få tjackballe på E. Och det är inge roligt. Spec inte om du har en kåt tjej väntandes.. vilken jävla press
Citera
2018-08-14, 11:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chazardkapi
Googla som alla andra, eller vill du minsann visa att du tillhör de coola grabbarna som någon gång brukat droger?

Rätt konstigt svar...
Jag har självklart googlat men inte lätt att hitta nått om folks erfarenheter av den frågan jag ställde.

Jag tycker inte det är speciellt coolt med droger och bryr mig inte ett dugg vad polare tycker denna frågan var helt för mitt eget nöjes skull.
Citera
2018-08-14, 11:08
  #6
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelbycobra
Rätt konstigt svar...
Jag har självklart googlat men inte lätt att hitta nått om folks erfarenheter av den frågan jag ställde.

Jag tycker inte det är speciellt coolt med droger och bryr mig inte ett dugg vad polare tycker denna frågan var helt för mitt eget nöjes skull.
Kokain är inte värt priset! köp då istället amfetamin

E/MDMA är som sagt eufori, kärlek. Dock bara tagigt MDMA IV och det är fan inget jag rekommenderar. Fyfan det va ganska läskigt med MDMA IV.
Citera
2018-08-14, 11:36
  #7
Medlem
Har läst och hört att man bara bör ta extacy (och kanske kokain också?) max ett par gånger om året och tar man de för tätt så minskar den euforin kraftig, nån med erfarenheter och svar på de?
Citera
2018-08-14, 11:46
  #8
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shelbycobra
Har läst och hört att man bara bör ta extacy (och kanske kokain också?) max ett par gånger om året och tar man de för tätt så minskar den euforin kraftig, nån med erfarenheter och svar på de?
Med just E ja.
Citera
2018-08-14, 11:48
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shelbycobra
Har läst och hört att man bara bör ta extacy (och kanske kokain också?) max ett par gånger om året och tar man de för tätt så minskar den euforin kraftig, nån med erfarenheter och svar på de?

Stämmer bra om MDMA. Kokain inte samma sak, då det släpper dopamin vilket depåerna återhämtar sig snabbare, men man kan bli fysiskt beroende
Citera
2018-08-14, 12:00
  #10
Avstängd
YP4XQs avatar
Det är ju två helt olika grejer, kan man ens jämföra?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback