Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-19, 05:12
  #349
Avstängd
scoremaxs avatar
Ja ibland så är det ganska tydligt att den Pacificerade och Domesticerade Innerstadssvensken (även om denne verkade vara från Sjöbo) som glider in lite "Kvart i när jag sminkat mig färdigt" på jobbet utgår från sin egen tidsuppfattning när det gäller militära operationer.

Riktiga militära operationer, där har man ett tidsnummer, och sedan (exempelvis) när stormelden sedan börjar hagla över området, så tar man till och med med i beaktandet hur lång tid det tar för dom sista granaterna att segla genom luften, innan stormningen, med kanske flera hundra man och fordon sker.


"-Oj, det började brinna på flera ställen Ungefär samtidigt, det är nog Spetsnaz!!"

__________________
Senast redigerad av scoremax 2018-08-19 kl. 05:15.
Citera
2018-08-19, 08:46
  #350
Medlem
Zaedrewss avatar
Beklämmande att läsa vad dessa centerpartister skriver i hans lilla ursäkt. Hur det var så starkt av honom att be om ursäkt och det var ju egentligen inget större fel med detta. Det kunde ju varit elaka SD:are som organiserat detta. Är liksom bara en tidsfråga innan det faktiskt är det. Visar liksom hur den sekten tänker och det är rejält sjukt.
Citera
2018-08-19, 16:05
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Beklämmande att läsa vad dessa centerpartister skriver i hans lilla ursäkt. Hur det var så starkt av honom att be om ursäkt och det var ju egentligen inget större fel med detta.

Pajaspolitikerna går det tretton på dussinet nu ja, de blir fler och fler, inflation råder i pajaserierna
När får man se Röfvén & Kristersson i pyjamas eller sparkdräkt och hatt med bjällror på ?

Citat:
Ursprungligen postat av nbsp
Snart är där väl någon som anklagar SD för att importera tiggare som ska sitta utanför varje större butik här i landet och agera val-"arbetare" åt SD.

Ja, precis det har jag ju misstänkt länge, Det finns ju hemliga omfattande SD-nätverk som åker till Rumänien för att ragga upp tiggare att åka till Sverige att stjäla o råna o tigga
__________________
Senast redigerad av MuhammedsArsle 2018-08-19 kl. 16:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback