Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 01:17
  #1
Medlem
Pytteliten sak kanske, men jag skulle tro att det vore positivt att ta bort texten ovanför citat. Alla förstår vad en citatbox är, så det är överflödigt. När det är många citat i ett inlägg och den citerade texten är liten så tar raden där det står "citat" onödig plats.

Citat:
text
__________________
Senast redigerad av Sugminstorasalta 2018-08-14 kl. 01:46.
Citera
2018-08-14, 09:03
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Pytteliten sak kanske, men jag skulle tro att det vore positivt att ta bort texten ovanför citat. Alla förstår vad en citatbox är, så det är överflödigt. När det är många citat i ett inlägg och den citerade texten är liten så tar raden där det står "citat" onödig plats.

Tänk på att det inte finns någon citatbox i SFW-temat. Ett citat utan texten "citat" innan ser då bara konstigt ut.
Citera
2018-08-14, 11:30
  #3
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Pytteliten sak kanske, men jag skulle tro att det vore positivt att ta bort texten ovanför citat. Alla förstår vad en citatbox är, så det är överflödigt. När det är många citat i ett inlägg och den citerade texten är liten så tar raden där det står "citat" onödig plats.
Alla teman har inte den texten, så prova att byta tema.
Citera
2018-08-14, 15:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Tänk på att det inte finns någon citatbox i SFW-temat. Ett citat utan texten "citat" innan ser då bara konstigt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Alla teman har inte den texten, så prova att byta tema.
Tack. Blir dock nästan bländad av det temat.

Kan man göra sitt eget tema? Finns det några instruktioner?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback