Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 19:30
  #1
Medlem
Hej det har alltid fungerat att ansluta min mobil datorn med en kabel. Från och med i förrgår vill den inte ansluta till nån dator alls. Jag har testat olika kablar samt olika datorer. Först kommer det upp på mobilen "laddning eller mediaöverföring" jag väljer då media och då säger alla datorer samma grej "Ett fel uppstod i den usb enheten som senast försökte ansluta till datorn". Kan tillägga att jag kan ansluta andra mobiler och andra usb minen till datorn. tror helt enkelt att det är mobilen som hakat upp sig. Finns det nån usb driver till mobilen jag testa att installera om? eller liknande som man gör om en dator inte vill ansluta. Tips till en som håller på att bli tokig skulle uppskattas!
Citera
2018-08-13, 20:19
  #2
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Om du har Bluetooth i datorn, då kan du använda detta.Annars så kan du köpa en Bluetooth Dongle
Citera
2018-08-13, 20:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Om du har Bluetooth i datorn, då kan du använda detta.Annars så kan du köpa en Bluetooth Dongle

jag har bluetooth det fungerar bra men kan inte föra över mitt 1Password valv då mobilen kastar bort filerna och säger att dom inte kan användas till nånting!
Citera
2018-08-13, 21:11
  #4
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
jag har bluetooth det fungerar bra men kan inte föra över mitt 1Password valv då mobilen kastar bort filerna och säger att dom inte kan användas till nånting!

Det finns USB drivers till mobilen din, men jag har aldrig testat detta, för jag har aldrig haft detta problem innan.

https://phoneusbdrivers.com/huawei-p9-lite-usb-driver/
Citera
2018-08-13, 23:11
  #5
Medlem
Det fungerar ej, men tack ändå. Jag har gett upp får byta till "vanliga" lösenord som man minns nån annan dag.. Lite OT men tror jag spenderat min fritid på att fixa med IT grejer dom 3 / 4 senaste dagarna. Teknik kan vara ett sattyg.
__________________
Senast redigerad av marlbroman1994 2018-08-13 kl. 23:27.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback