Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-14, 10:53
  #13
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giraffstallet
Frågan är om MP med hjälp av Alice Bah Kukke, som blir nytt rör efter valet, kan uppgradera till en tur- och returbiljett och göra comeback i valet 2022?

Knappast. Hon verkar ju ha den samma kombination av inkompetens, okunnighet och Dunning-Kruger syndrom som dom andra språkrör.
Citera
2018-08-14, 11:45
  #14
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Knappast. Hon verkar ju ha den samma kombination av inkompetens, okunnighet och Dunning-Kruger syndrom som dom andra språkrör.
Men hon döljer det rätt väl genom att vara en skicklig/effektiv kommunikatör. Det är sällan någon journalist lyckas sätta åt henne - även när hon blankt ljög om arbetet mot våldbejakande extremism i Umeå kom hon initialt undan (inte sällan är journalister dåligt pålästa, ska tilläggas).
Citera
2018-08-14, 17:04
  #15
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Knappast. Hon verkar ju ha den samma kombination av inkompetens, okunnighet och Dunning-Kruger syndrom som dom andra språkrör.

Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Men hon döljer det rätt väl genom att vara en skicklig/effektiv kommunikatör.

Jag står helt själv för att istället kalla det en stor retoriker (hon har dock inte kompetens till att vara nån särskild bra kreativ demagog, sånt kräver lite intelligens att skapa).
Citera
2018-08-30, 15:46
  #16
Medlem
Alice Bah har varit osynlig. Hon väntar väl på att ta över ledningen av partiet så hon kan gå den catwalken framåt. Se hur hon sitter o beundrar sina naglar när hon deltar i event....
Citera
2018-08-31, 19:52
  #17
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
Alice Bah har varit osynlig. Hon väntar väl på att ta över ledningen av partiet så hon kan gå den catwalken framåt. Se hur hon sitter o beundrar sina naglar när hon deltar i event....

Japp, hennes narcissism är märkbar.

Ref: https://issuu.com/djurensratt/docs/t...ensratt-2-2018

Sidorna 56-59, som är ett interview med henne.
Citera
2018-08-31, 21:41
  #18
Medlem
ImTheMans avatar
hon är ju onekligen färgstark jämfört med många andra miljöpartister, det får man ju ge henne.
Citera
2024-02-13, 09:04
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
Alice Bah har varit osynlig. Hon väntar väl på att ta över ledningen av partiet så hon kan gå den catwalken framåt. Se hur hon sitter o beundrar sina naglar när hon deltar i event....

""Jag har landat i att min plats är en annan! "

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-nytt-sprakror

ja att hon skulle lämna det livet är väl lika stor chans som att kronprinsessan victoria skulle börja jobba inom äldreomsorgen?

när kan vi börja införa ai i bryssel så vi kan skicka hem hälften av köttberget?
Citera
2024-02-13, 10:05
  #20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
""Jag har landat i att min plats är en annan! "

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-nytt-sprakror

ja att hon skulle lämna det livet är väl lika stor chans som att kronprinsessan victoria skulle börja jobba inom äldreomsorgen?

när kan vi börja införa ai i bryssel så vi kan skicka hem hälften av köttberget?

Hon kommer att bli partiets, SVTs och SRs hjälte när hon accepterar om någon månad.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback