Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2019-09-09, 10:31
  #85
Medlem
Intelligenta tjejer/kvinnor är dom mest kinky tjejer jag träffat. Universitetsutbildade är mest kinky.
Så härligt för det finns inget sexigare än intelligenta tjejer, som dessutom är kinky o pervo mmmm
Citera
2019-09-09, 12:13
  #86
Avstängd
BorisBalkans avatar
Alla tjejer har en "knapp" handlar bara att hitta den. När man väl hittat den är det ett bottenlöst hål
Citera
2019-09-23, 22:59
  #87
Medlem
Är dom lite själcmedvetna och vet vilket anknytningsmönster de tillhör speglar barndomen väldigt mycket in på preferenser i sexlivet som vuxen.
Citera
2019-09-26, 11:08
  #88
Avstängd
Manjakiss avatar
Ju mer vänster och feminist hit och dit ju perversare är dom.
En röd tråd för de PK tjejer jag varit med är att de konstigt nog vill bli halsknullade tills dom spyr.
Citera
2019-09-26, 11:30
  #89
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookinfly
Tjena, en tråkig måndag som denna så ligger jag och funderar. Vilken typ av tjejer är egentligen mest kinky enligt er?

Efter egen uppfattning så verkar det vara tjejer som verkar blyga och tama som är mest kinky, men vad tycker ni?
Är det tjejer mellan 25-30 från Uppland som är blonda och har studerat naturvetenskap, eller är det 20 åriga brunetter från Smålands skogar som har ett brinnande intresse för Volvo, snus och hembränt?

Intelligenta och ytligt sett blyga tjejer är min erfarenhet.
Citera
2019-09-26, 11:32
  #90
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Ju mer vänster och feminist hit och dit ju perversare är dom.
En röd tråd för de PK tjejer jag varit med är att de konstigt nog vill bli halsknullade tills dom spyr.

Jag har varit med två som tappade andan när de blev halsknullade och som bad om ursäkt för att de inte klarade av det, men de var knappast PK.
Citera
2019-09-26, 20:38
  #91
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag har varit med två som tappade andan när de blev halsknullade och som bad om ursäkt för att de inte klarade av det, men de var knappast PK.

Då måste du testa någon riktigt batikhäxa haha
Citera
2019-09-30, 22:14
  #92
Medlem
jag tycker det är svårt.
tjejer som kanske inte har den bästa självkänslan är ganska ofta väldigt kinky.
Citera
2019-10-12, 20:36
  #93
Medlem
Äldre damer
Citera
2019-10-29, 09:20
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienerbroed
Vad är det som gör att du ändå dejtar män trots att du tänkt sluta så länge?
FAQ: Slickar tjejer bättre än killar? Vad tycker du själv är roligast eller mest upphetsande, slicka fitta eller suga kuk?

Ok, då är du sannerligen kinky. Kan det övriga kvitta, BDSM och analsex är inte så viktigt i ditt sexliv?

Det var ju skönt att höra, trodde att många feminister skulle moralisera och kalla det hädelse om en kvinna lät sig bindas och rövknullas tex, eller vara sexslav till en gubbe som du sa, eller åtminstone säga förskräckt "Hur kan du...". Bara fördomar alltså

Sorry trodde jag hade svarat!

Nu träffar jag en kille som lockat fram alla mina kinky sidor haha. Om det inte vore för han dock hade jag nog valt tjejer alla dagar i veckan före män. Dock är det inget problem nu för om jag vill ha en trekant är han på och vice versa.

Hmm båda är lika upphetsande. För tillfället är det att suga kuk eftersom det är min partners.

Nä bdsm kan jag inte vara utan. Min partner är min dom och jag hans sub, skulle aldrig någonsin kunna gå tillbaka till en relation eller ett sexliv som är vanilj. Jag är helt fast i bdsm-världen haha!
Citera
2019-10-29, 09:24
  #95
Avstängd
Det är tyvärr överlägset flest trasiga tjejer som inte mår så bra egentligen som går djupt inom bdsm.

Detta av egen erfarenhet både i Sverige och internationellt.

Sen på andra plats äldre kvinnor som släpper på hämningarna. Tyvärr är de flesta i denna kategori passivt dominanta och inte alls riktigt undergivna.

Resten får man verkligen leta efter länge innan man hittar.
Citera
2019-10-30, 12:47
  #96
Medlem
zajjahs avatar
Brukar alltid vara nått fucked up med dem. Jag gillar att bli sprutad i ansiktet. Man gör det. Dem blir sura över det. Enligt min erfarenhet. Idioter.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback