Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-05, 13:37
  #49
Medlem
De som knarkar. Dock är manliga knarkare troligen värre.
Citera
2018-09-07, 08:30
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
OK, far val fylla pa da, hon gillar tjejer, trekant med mig och extra tjej, role-play, gillar att bli bunden, dominerad, alskar sperma.

For mig racker det och blir over, speciellt nar man vet hur hon ser ut och klar sig.

Vilken drömkvinna du gift dig med!
Citera
2019-04-28, 01:54
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Precis sa, gift med en negress sedan lange, tur man har FB-balle och vet vad hon gillar, dvs, squirt, analt, hart osv...
Även jag är gift med en negress. Hon gillar en hel del dock inte analt
Citera
2019-05-11, 00:58
  #52
Medlem
jag skulle säga oss som är lite broken sedan innan.
Citera
2019-05-12, 09:18
  #53
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbuseMe
jag skulle säga oss som är lite broken sedan innan.

Ja, det är en balansgång som är lite svår.

Var med en som pratade om hur hon använde sex som en del i hennes bot mot depression och må bra. "Jag går igång på att du gör vad du vill med mig", var hennes paroll. Oerhört fritt spelrum och vad jag upplevde inga regler för agerande i sänghalmen. Men euforin uteblev för min del, det kändes nästan som onani. För samspelet uteblev när hennes lust var så hårt kopplad till vad jag ville och det kändes fort ensidigt och mycket spänning försvann.

När jag senare i livet träffade två olika kvinnor som inte var trasiga. Men samma aktiviteter som innan, var uppskattade och önskvärda hos båda parter. Då jävlar vilka minnen som skapades.

Så mina erfarenheter säger att, nivån av kinky stiger med de som är lite trasiga. Men kvaliteten på kinky är bättre med de som inte har bagage med sig.

Så kvalitet mot kvantitet, det blir den subjektiva uppfattningen som avgör vad man tycker bäst om.
Citera
2019-05-13, 13:51
  #54
Avstängd
Det går inte att profilera sig till en arketyp av vad man gillar sexuellt.

De flesta är rätt öppna att testa saker, men hon gillar det hon gillar i slutändan.

På äldre dar har jag börjat bli mer kräsen och därav tar upp sex tidigt för att se hur man tänker.
För mig är det viktiga att hon är undergiven i sängen och tillåter mig ta alla hålen.

Gillar hon inte det slutar man ses. Men skulle aldrig gissa eller chansa på någon korkad mall vad man tror. Sånt finns inte tid att göra fel med.
Citera
2019-05-14, 09:13
  #55
Medlem
jizzbergs avatar
Katolska brudar.
Citera
2019-05-17, 21:58
  #56
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Feminister och akademiker, helst kombinationen.
Citera
2019-05-18, 21:26
  #57
Medlem
Grittys avatar
Pryda tjejer. Helst överklass och karriär/plugghäst.

Skulle vilja testa en riktigt religiös tjej, sån man måste gifta sig med för att de ska sära. Helt övertygad om att de är extremt taggade på att ta igen "förlorad tid" och testa allt möjligt. Nåt sånt är det.
Citera
2019-05-26, 11:32
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
Ja, det är en balansgång som är lite svår.

Var med en som pratade om hur hon använde sex som en del i hennes bot mot depression och må bra. "Jag går igång på att du gör vad du vill med mig", var hennes paroll. Oerhört fritt spelrum och vad jag upplevde inga regler för agerande i sänghalmen. Men euforin uteblev för min del, det kändes nästan som onani. För samspelet uteblev när hennes lust var så hårt kopplad till vad jag ville och det kändes fort ensidigt och mycket spänning försvann.

När jag senare i livet träffade två olika kvinnor som inte var trasiga. Men samma aktiviteter som innan, var uppskattade och önskvärda hos båda parter. Då jävlar vilka minnen som skapades.

Så mina erfarenheter säger att, nivån av kinky stiger med de som är lite trasiga. Men kvaliteten på kinky är bättre med de som inte har bagage med sig.

Så kvalitet mot kvantitet, det blir den subjektiva uppfattningen som avgör vad man tycker bäst om.

Hon du träffade verkade ha kanske lite väl mycket bagage med sig.

Jag ligger på ungefär samma kinky nivå med consent till non-consent etc, men jag gillar att inte ha något att säga till om, det ger mig njutning.
Sen måste det ju vara lite samspel kanske, för att hålla det intressant för båda parter.
Citera
2019-06-02, 22:18
  #59
Medlem
Kan inte påstå att det går att se någon slags typ.

Just nu har jag en on-off kinky relation med en äldre svart kvinna som jag träffat på kontaktsajt. Äldre än jag alltså. Finns nog ingen som tror att hon älskar att förnedra yngre vita killar. Skenet kan ofta bedra har jag märkt.
Citera
2019-06-13, 09:57
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Feminister och akademiker, helst kombinationen.

Haha! Bra att jag inte är ensam!
Feministerna är fan de sjukaste. De som vill att man ska slå dem, strypa dem, kalla dem hora, de ska kalla en för "pappa", de ställer upp på allt, i alla situationer... bla bla bla. Ganska komiskt dock, med tanke på vilken politisk ideologi de har. Allt är en fasad?

Garvar lite inombords när jag tänker på vilka jävla märkliga ligg jag haft med just feminister (riktiga sådana "blåhår" med ring i näsan, du vet)...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback