Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-13, 14:28
  #1
Medlem
Tjena, en tråkig måndag som denna så ligger jag och funderar. Vilken typ av tjejer är egentligen mest kinky enligt er?

Efter egen uppfattning så verkar det vara tjejer som verkar blyga och tama som är mest kinky, men vad tycker ni?
Är det tjejer mellan 25-30 från Uppland som är blonda och har studerat naturvetenskap, eller är det 20 åriga brunetter från Smålands skogar som har ett brinnande intresse för Volvo, snus och hembränt?
Citera
2018-08-13, 14:32
  #2
Medlem
dimensioners avatar
Vissa feminister är helt crazy i sängen
Citera
2018-08-13, 14:34
  #3
Avstängd
alla tjejer är kinky , gäller bara att få i gång de
Citera
2018-08-13, 14:36
  #4
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Negresser är mest kinky, det vet jag av egen erfarenhet... Dock är dessa svarta vildkattor mycket krävande i sängen, då de ju är vana vid virila, välutrustade och översexuella negerhannar... Så det är ganska svårt att tillfredställa en kinky negress...

Vita, kristna medelklasstjejer är även de ganska kinky, fast då på ett lite mer hämmat sätt jämfört med de djuriska och sjövilda negresserna...
Citera
2018-08-13, 14:39
  #5
Avstängd
Sherberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Negresser är mest kinky, det vet jag av egen erfarenhet... Dock är dessa svarta vildkattor mycket krävande i sängen, då de ju är vana vid virila, välutrustade och översexuella negerhannar... Så det är ganska svårt att tillfredställa en kinky negress...

Vita, kristna medelklasstjejer är även de ganska kinky, fast då på ett lite mer hämmat sätt jämfört med de djuriska och sjövilda negresserna...

Precis sa, gift med en negress sedan lange, tur man har FB-balle och vet vad hon gillar, dvs, squirt, analt, hart osv...
Citera
2018-08-13, 14:48
  #6
Medlem
Idittfejss avatar
Polacker!
Citera
2018-08-13, 14:48
  #7
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanmemoryfun
alla tjejer är kinky , gäller bara att få i gång de
Det stämmer säkert, och ett "bevis" på det är att de vackraste judinnorna i Auschwich tvingades att bli de förskräckliga nazimännens sexleksaker, och njöt säkert av att bli dominerade av dessa ondskefulla, ariska herremän...

Vet man bara hur man trycker på de rätta knapparna så går det i ett vips att göra en nunna i celibat till en prostituerad nymfoman...
Citera
2018-08-13, 15:25
  #8
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
dvs, squirt, analt, hart osv...

Är väl inte direkt kinky?
Citera
2018-08-13, 15:26
  #9
Medlem
Religiösa tjejer är dom mest passionerade och kåta iallafall.
Citera
2018-08-13, 15:30
  #10
Avstängd
Sherberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Är väl inte direkt kinky?

OK, far val fylla pa da, hon gillar tjejer, trekant med mig och extra tjej, role-play, gillar att bli bunden, dominerad, alskar sperma.

For mig racker det och blir over, speciellt nar man vet hur hon ser ut och klar sig.
Citera
2018-08-13, 16:03
  #11
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
OK, far val fylla pa da, hon gillar tjejer, trekant med mig och extra tjej, role-play, gillar att bli bunden, dominerad, alskar sperma.

For mig racker det och blir over, speciellt nar man vet hur hon ser ut och klar sig.
Klär hon sig på ett "kinky" sätt...?
Citera
2018-08-13, 16:04
  #12
Avstängd
Sherberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Klär hon sig på ett "kinky" sätt...?

Alltid.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback