Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-14, 17:23
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uniktanvandarnamn
Jag förespråkar att blanda upp (då större genetisk variation generellt leder till friskare avkommor hos däggdjur). .

Det var ett sannerligen perverst och autistiskt sätt att resonera. Hoppas du inte talar så öppet. Vi är faktiskt människor vet du. Vad sägs om att göra det som kommer från hjärtat, istället för vad laboratoriet ger för resultat? Lite humanism hade inte skadat.
Citera
2018-08-14, 17:26
  #38
Avstängd
Grandiostexemplars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Ingen importfru! Utbytesstudenter lika så!!!(nästan värre). Nej, nej och återigen nej. Det går emot allt jag står för. Vad ni övriga gör skiter jag i men jag ska ha en svenska.

Vad har hänt med flashback

Klart att du inte ska ha dig en import. Ta dig en svenska du, men var beredd på att du kan behöva sänka kraven en aning!
Citera
2018-08-14, 18:45
  #39
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Bara hon äter fläsk spelar det ingen roll hur hon ser ut om hon är vacker och jag tänder på henne. Kanske finns det någon stam på Borneo t.ex. eller att Papua Nya Guinea inte alls har kvinnor som jag tänder på. Om man nu ska utesluta "etniciteter".
Inuiter, hur vackra är de?
Annars tror jag mer på rasblandning för själva genernas överlevnads skull. Stark avkomma. Jag tror det är därför jag alltid attraherats av mörkare hy, särskilt ljusbrun. Den känns liksom varmare att se på.
__________________
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2018-08-14 kl. 18:48.
Citera
2018-08-14, 19:14
  #40
Avstängd
uniktanvandarnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Det var ett sannerligen perverst och autistiskt sätt att resonera. Hoppas du inte talar så öppet. Vi är faktiskt människor vet du. Vad sägs om att göra det som kommer från hjärtat, istället för vad laboratoriet ger för resultat? Lite humanism hade inte skadat.

Mindre perverst än selektiv avel av bruks- och husdjur enl. mig. Humanism är en finfin värdefilosofi men den har 0 bäring i en diskussion om ev. biologiska orsaker till sexuella preferenser.

(Klart att jag talar så här även öppet. Det uppskattas av många som föredrar fula sanningar framför fina lögner. Vad är ditt problem med mitt resonemang egentligen... är det obekvämt att tänka på människor som en art bland andra? Eller ber du mig egentligen om att vara mer mänsklig? Eller bara mer som dig? )
Citera
2018-08-14, 19:44
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uniktanvandarnamn
Mindre perverst än selektiv avel av bruks- och husdjur enl. mig. Humanism är en finfin värdefilosofi men den har 0 bäring i en diskussion om ev. biologiska orsaker till sexuella preferenser.

(Klart att jag talar så här även öppet. Det uppskattas av många som föredrar fula sanningar framför fina lögner. Vad är ditt problem med mitt resonemang egentligen... är det obekvämt att tänka på människor som en art bland andra? Eller ber du mig egentligen om att vara mer mänsklig? Eller bara mer som dig? )

Det framstår mer som att du bedriver ett människoprojekt än att fortplanta dig med den du älskar. Varför ens bry sig om ens släktträds perfektion långt efter du och din partner är döda? För att inte tala om andra människors fortplantning. Varför är andras fortplantning av betydelse för dig?

Om du skippade biologilektionen hade jag inte reflekterat.
Citera
2018-08-14, 22:41
  #42
Medlem
Timedealers avatar
Etnicitet spelar ingen roll alls. Min kuk diskriminerar inte.

Skämt åsido. Etnicitet har aldrig varit en big deal. Har två seriösa förhållanden bakom mig i vuxen ålder och båda har varit av en annan etnicitet, en indiska och en persiska. Nästa år ska jag gifta mig med en italienska. Själv är jag hälften svensk, hälften engelsk.
Citera
2018-08-15, 01:52
  #43
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Bra. Hoppas du får intressanta svar. Hoppas du hittar någon klok fin kvinna med rötter i ett annat land. Ser bara fördelar (genetisk variation, flerspråkighet för att nämna något).

Det skulle jag inte ha något emot. För många är det lite som en gammal kompis en gång sa "Jag gillar tjejer som gillar mig". Visst finns det människor som kan välja själva. Skaffa partner efter partner. Få folk intresserade i tidigt stadium och så vidare. Verkligheten fungerar dock inte så för många. Det är lite det som fått mig att fundera kring vad mina vänner tycker och tänker.

Skulle jag ha svårt eller svårare att bli ihop med någon som gillade mig och som jag gillar tillbaka bara på grund av att hon kanske inte ser ut som mina ex eller någon jag tidigare kunnat se mig själv med?

Enligt mina kompisar så skulle dom tvärhita och gå därifrån. Vilket jag har lite svårt att se om personen ser väldigt bra ut och verkar som en bra person i övrigt.
Citera
2018-08-15, 17:02
  #44
Medlem
Alla utom europeer är ointressanta för mig. Ungarna av rasblandade förhållanden och jag känner ingen association till dem.

Föreställ dig att du som svensk skaffar barn med en vit och person och du sedan dör då kommer dina släktingar gilla dina ungar spontant och ta hand om dem om de liknar dem själva. Om de är mulatter kommer de förmodligen skita i dem.

Om du är en svensk kvinna och skaffar ett eller flera barn med en neger som sedan drar sin väg så är du körd. Du kommer aldrig någonsinn hitta dig en svensk man som kommer vilja ha en relation till dig och ta hand om dina en eller flera negerungar.
__________________
Senast redigerad av niobium 2018-08-15 kl. 17:06.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback