Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 21:11
  #1
Medlem
Skulle spana in nytt datorbygge för någon månad sedan och hamnade på en sida där man byggde datorn och sedan jämförde siten automatiskt var varje del var billigast (nej, inte prisjakt). Sidan var för datorkomponenter, men kan fasiken inte hitta den igen.
Någon som vet vilken jag menar?
Citera
2018-08-12, 21:15
  #2
Medlem
wirr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroBlindTerry
Skulle spana in nytt datorbygge för någon månad sedan och hamnade på en sida där man byggde datorn och sedan jämförde siten automatiskt var varje del var billigast (nej, inte prisjakt). Sidan var för datorkomponenter, men kan fasiken inte hitta den igen.
Någon som vet vilken jag menar?
https://pcpartpicker.com/ kanske?
Citera
2018-08-12, 21:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wirr3
https://pcpartpicker.com/ kanske?
Nope, har för mig den hadde något med "komponent" i namnet. Jämförde priser på svenska marknaden på varje del samt satt ihop en lista på vart man skulle handla respektive del för att få ner priset så mycket som möjligt.
Citera
2018-08-12, 21:46
  #4
Avstängd
pettson3816s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroBlindTerry
Nope, har för mig den hadde något med "komponent" i namnet. Jämförde priser på svenska marknaden på varje del samt satt ihop en lista på vart man skulle handla respektive del för att få ner priset så mycket som möjligt.
komponentkoll.se?
Citera
2018-08-12, 22:08
  #5
Medlem
wirr3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroBlindTerry
Nope, har för mig den hadde något med "komponent" i namnet. Jämförde priser på svenska marknaden på varje del samt satt ihop en lista på vart man skulle handla respektive del för att få ner priset så mycket som möjligt.
Du kan göra exakt samma sak på Prisjakt.
Citera
2018-08-12, 22:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
komponentkoll.se?

Där hade vi den, tack så mycket!
Citera
2018-08-12, 22:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wirr3
Du kan göra exakt samma sak på Prisjakt.

Ah ok, tack för svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback