Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-13, 20:06
  #37
Medlem
MrLevaLivets avatar
De tjejer som höll på så i skolan blev av med oskulden när de typ var 13 och hängde med med äldre killar. Själv som 14-15-åring kunde jag också bli driven med, tafsad på eller klassikern trycka upp tuttarna samtidigt som de för ett samtal om absolut ingenting, bara för att se reaktionen. Men tjejer är väl oftast före i utvecklingen om man jämför med killar.

Själv var jag iallafall ett ganska lätt offer, röd i ansiktet och stammandes och hade ingen aning om vad jag skulle göra. Helt klart en tönt iallafall gällandes tjejer på den tiden. Men vad fasiken, man lär sig!
Citera
2018-08-13, 20:35
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandiostexemplar
Du har ett sådant typiskt flashbackstrollnamn Faktum är att du med det namnet har fångat in lite av essensen av vad det är att vara en typiskt spammande kille i den här delen av forumet. Får aldrig ligga. Hatar kvinnor. Skapar 228 olika trådar om det kan innebär att tjejen på ICA vill suga bara för att hon ler så vänligt i kassan.

Hahahaha 😭😂

Jag tar d som en komplimang! Vet inte varför men tack!
Citera
2018-08-13, 20:53
  #39
Medlem
De är så det är.

Vet inte varifrån alla har fått iden om att man inte bör bli retad eller utmanad av andra personer. Det hör till livet. De är ingen jävla lekplats med gummivaderade kanter.

Det är hundra trådar här om hur jävla synd det är om alla för att någon varit dum. Mamma, kompisen eller kvinnor överlag. Skäms ni inte när ni sitter och beskriver er som hjälplösa offer i världen.

Att du blir retad på det sättet skriker ju bara åt dig att skärpa till dig. Hur fan ska du lära dig stå upp för dig själv om ingen utmanar dig, om igen får dig att konfrontera obehagskänslor. Att den första responsen är att gnälla för att man haft det tufft i livet. Newsflash livet är tufft.

Att istället anta utmaningar å visa att inte fan någon kan komma och göra dig obehagad me lite små ord. Känner du inte att det är dags att göra något om du bryr dig så jävla mycket om lite skitsnack. Har något djur ens varit så svagt att de ger sig av lite snack?

Ta och tacka dina förtryckare att de skapar energi, motivation, inom dig så du kan bygga upp dig själv tills du är stolt. Använd känslorna för att skapa något inte tycka synd och gnälla
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback