Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 10:50
  #1
Medlem
Hej,

jag har googlat runt en hel del om diskotek, clubabar, café och barer där man har störst chans, ja kanske mer än bara chans att träffa transsexuella kvinnor i bl.a Köpenhamn.

Jag vet att det finns många Lesbiska, Gay och Bisexuella ställen på Studiestræde och andra gator. Men det är ju, just det klientelet som är där, ej Transsexuella, vad jag har märkt av i alla fall. Och om man frågar dem så har de inte heller så stor koll.

Någon här på Flashback som sitter och ruvar på information om var man kan tänkas hitta ställen?
Småpubar, restauranger m.fl.?

Tacksam för råd.
Citera
2018-08-17, 19:21
  #2
Medlem
transexuella är inte kvinnor och kommer aldrig vara det, du är bög.
Citera
2018-08-21, 21:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
transexuella är inte kvinnor och kommer aldrig vara det, du är bög.

Läste du mitt inlägg? Trötta mig...
__________________
Senast redigerad av cif-12 2018-08-21 kl. 21:23.
Citera
2018-08-21, 22:24
  #4
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cif-12
Hej,

jag har googlat runt en hel del om diskotek, clubabar, café och barer där man har störst chans, ja kanske mer än bara chans att träffa transsexuella kvinnor i bl.a Köpenhamn.

Jag vet att det finns många Lesbiska, Gay och Bisexuella ställen på Studiestræde och andra gator. Men det är ju, just det klientelet som är där, ej Transsexuella, vad jag har märkt av i alla fall. Och om man frågar dem så har de inte heller så stor koll.

Någon här på Flashback som sitter och ruvar på information om var man kan tänkas hitta ställen?
Småpubar, restauranger m.fl.?

Tacksam för råd.
Handlar ju om att ha en hand i spelet men punkscenen nästan föder TS-människor. Vad ska du med en TS till? De är 95% sexuellt förvirrade.

I och med att TS i praktiken bryter bort från HBTQ rörelsen, således är TS underground i jämförelse med bögeriet.

Edit; måste också fråga, är det biologiska män eller kvinnor du menar?
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2018-08-21 kl. 22:27.
Citera
2018-08-22, 14:29
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Handlar ju om att ha en hand i spelet men punkscenen nästan föder TS-människor. Vad ska du med en TS till? De är 95% sexuellt förvirrade.

I och med att TS i praktiken bryter bort från HBTQ rörelsen, således är TS underground i jämförelse med bögeriet.

Edit; måste också fråga, är det biologiska män eller kvinnor du menar?

Tror TS syftar på biologiska män i kvinnokläder med ett par fake tits på bröstet
Citera
2018-08-22, 17:25
  #6
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guy86
Tror TS syftar på biologiska män i kvinnokläder med ett par fake tits på bröstet
jag tror att TS syftar på det motsatta.

Vad du beskriver låter mer som en drag alt. Transvestit, inte transsexuell. Kan inte minnas mig ha sett lösbröst på nån TS jag träffat. Bara klätt av tjejer dock.
Citera
2018-08-22, 19:15
  #7
Medlem
Warmanes avatar
Är nog inte så bra att fråga på Flashback där homofobi flödar kraftigt.
Citera
2018-09-09, 03:10
  #8
Medlem
Köpenhamn vet jag ingenting om, men Lissabon har drivor av dem. De flesta vill dock ha betalt, men 50 euro för en helkväll är billigare än vad drinkarna lär vara i Köpenhamn ändå antar jag, och det är helt lagligt.. Klart värt erfarenheten om man gillar kuk.
Citera
2018-09-09, 14:59
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
transexuella är inte kvinnor och kommer aldrig vara det, du är bög.
Du kanske borde läsa på lite bättre om vad transsexualitet faktiskt innebär. Och angående ordvalet här ovan... Han som sa det, var det. Prick!!
Citera
2018-09-14, 19:33
  #10
Medlem
Faentomens avatar
Finns folk på stan varje dag som är TS men man ser inte det för vi har väldigt bra hormonpreparat i Sverige och tillgång till kirurgi och allt tack vare skattepengar. T.e.x FFS (Facial Feminization Surgery) vilket man gör utomlands men man får ersättning via försäkringskassan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback