Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 12:18
  #1
Medlem
Jag har dejtat en kille ett tag (en månad) och förra veckan var vi hemma hos mig och det slutade med att vi hade sex. Jag är en serbian queen som gillar hårda tag och allt men det är något jag vill bygga upp med en kille där man har tillit till varandra. Den här killen tog direkt hårda stryptag och knulla en vårdlöst och det är absolut något jag tänder på men tyckte att det var lite väl fort fram och då kommer det ändå från en tjej som är vild... Vad tycker ni? Är det acceptera att vi första sexet vara så vårdlös? Ska man inte vara lite finare först sedan diskutera och köra? Tänker typ finger i röv får vänta lite? Tänder på hårda tag men ska det inte komma när man är trygga med varandra?
Citera
2018-08-11, 12:24
  #2
Medlem
Treantprotectors avatar
Det märker du den dagen han ger dig ett kok stryk.
__________________
Senast redigerad av Treantprotector 2018-08-11 kl. 12:26.
Citera
2018-08-11, 12:34
  #3
Medlem
Samtycke är väl det enda viktiga. Det kan ju finnas vid första träffen, men du verkar tveksam till hans agerande med dig. Generellt får man köra på hur mycket man vill men man bör vara lyhörd för om det är okej med partnern, respektive våga säga att man inte gillar/vill det den andra gör.
Citera
2018-08-11, 12:51
  #4
Medlem
dotmavriqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisastar
Jag har dejtat en kille ett tag (en månad) och förra veckan var vi hemma hos mig och det slutade med att vi hade sex. Jag är en serbian queen som gillar hårda tag och allt men det är något jag vill bygga upp med en kille där man har tillit till varandra. Den här killen tog direkt hårda stryptag och knulla en vårdlöst och det är absolut något jag tänder på men tyckte att det var lite väl fort fram och då kommer det ändå från en tjej som är vild... Vad tycker ni? Är det acceptera att vi första sexet vara så vårdlös? Ska man inte vara lite finare först sedan diskutera och köra? Tänker typ finger i röv får vänta lite? Tänder på hårda tag men ska det inte komma när man är trygga med varandra?

Vet inte om jag kan se mig själv i ett "Direkt till piskor och gunga i taket"-förhållande som håller till att bli att förhållande som involverar barn, hem och framtid direkt.. but maybe that's just me?

Om han inte kan varva ner så kanske det inte är glöd lika mycket som killen försöker kompensera eller bara tömma sig..
Citera
2018-08-11, 13:03
  #5
Medlem
Jo det är naturligt att ta det lugnt i början och lite finare. Jag tycker det låter skrämmande med stryptag. Vad är poängen med det? Går man över gränsen har vi ett dödsfall. Du kanske trots allt behöver en lite mjukare kille.
Citera
2018-08-11, 14:57
  #6
Medlem
RadikalFails avatar
Då detta är mer frågan om sex så skickar jag den över till det forumet.

Relationsakuten --> Sextekniker och sexhjälpmedel
/Moderator
Citera
2018-08-11, 15:15
  #7
Medlem
Har du berättat att du gillar hårda tag?
För isf är det inte konstigt om han går all in....
Annars om man inte gjort något sexuellt eller pratat något speciellt om det så är det lite mer vanilj i början.
Speciellt om man är nykter!

Rough har jag bara med någon som vet min gräns. Alltså någon jag känner väldigt väl.
Citera
2018-08-11, 15:54
  #8
Medlem
Drinkycrows avatar
Vänta ni har dejtat i en månad och låg först nu? Killen har ju tålamod iallafall...

Låter lite extremt att gå så hårt med en gång, första två knullen ska vara någorlunda vanilj. Jag menar jag har brutit mot detta när kvinnan bokstavligen skrikit efter smisk och sånt men för det mesta så tycker jag att det är normalt hyffs att inte vara för hårdhänt första gången iallafall.
Citera
2018-08-11, 17:43
  #9
Medlem
Cao serbian queen

Jag är precis som du, gillar hårdare tag och sex. Dock så vill jag i början innan vi lär känna varandra på det sexuella planet samt utforskat varandra, ha vaniljsex som någon skrev tidigare.
Så ett par gånger vaniljsex innan man tar det ett eller två steg längre.
Citera
2018-08-12, 19:38
  #10
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunisastar
Jag har dejtat en kille ett tag (en månad) och förra veckan var vi hemma hos mig och det slutade med att vi hade sex. Jag är en serbian queen som gillar hårda tag och allt men det är något jag vill bygga upp med en kille där man har tillit till varandra. Den här killen tog direkt hårda stryptag och knulla en vårdlöst och det är absolut något jag tänder på men tyckte att det var lite väl fort fram och då kommer det ändå från en tjej som är vild... Vad tycker ni? Är det acceptera att vi första sexet vara så vårdlös? Ska man inte vara lite finare först sedan diskutera och köra? Tänker typ finger i röv får vänta lite? Tänder på hårda tag men ska det inte komma när man är trygga med varandra?

Om han inte vill ha ett finger i röven så har han väl ändå förtjänat det låter det som. Hoppa över fingret och kör en dildo direkt. Fråga inte, han gjorde ju inte det.
Citera
2018-11-01, 18:06
  #11
Avstängd
du kan ju vänta dig en slapp när du inte varit snäll hehe
Citera
2018-11-06, 17:09
  #12
Medlem
Varför frågar du oss hur din relation bör vara? Skit i hur det "ska" vara, hur vill DU ha det?

Om du tyckte om knullet så är det bara att köra på. Annars får du säga ifrån på skarpen. Så enkelt är det.

I min erfarenhet så går det jättebra att inleda ett förhållande så. Jag har gått rakt på sak, vi började med en gång ta stryptag och örfila och bita varandra. Vi gjorde vad vi ville utan att be om lov och det var underbart. Visst fick vi sneda blickar när vi gick ner till ån täckta i bitmärken och hela min rygg var upplöst, men vem bry sig? Det blev ett jättefint förhållande och ledde till äktenskap.

Så skit i klyschor och normer, det är vad ni två vill som räknas.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback