Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-25, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Och kallar ersättning för välling.. hoppas åtminstone det är ersättning hon får… 🙃 nej det är nog inte många rätt hon gör N. Tvättar också bebiskläder med sköljmedel. Listan kan säkerligen göras lång.
Ja listan kan göras lång . Nu är chiara snart 3 mån och ska ej ha ersättning längre utan välling och vid 4 mån börja med smakportioner.

Var som nån skrev hon skryter att lilla chiara sover från 23 -06 . Då bör hon oxå fått information att lilla chiara ska äta varannan till 2 timmar under en hela dag för att fått i sig sitt dagliga intag . Annars är hon på svältgräns hela tiden . Då räcker inte 4 till 5 flaskor per dygn . Annars ska hon ha mat 3-4 grr under en natt tills barnet är 6 -7 mån då hon även börjat äta riktig mat
.
Ja detta med sköljmedel är inte bra småbarnsföräldrar viftar bort det bara för kläderna ska lukta gott inte bra att andas in el att dom tuggar på kläderna el mot deras känsigla hud. Tror aldrig vi kommer komma nån stans då N är expert på att slå alla taggar utåt istället för att se det är goda råd el tips .

Är så trött på kommentaren sköter du ditt barn så sköter jag mitt allt är inte bara pekpinnar
Senast redigerad av Millan75 2024-02-25 kl. 15:09.
Citera
2024-02-25, 17:47
Medlem
DjPuttes avatar
Verkar som Emil ska vara med i denna säsong av PH.....
Citera
2024-02-25, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Ja listan kan göras lång . Nu är chiara snart 3 mån och ska ej ha ersättning längre utan välling och vid 4 mån börja med smakportioner.

Var som nån skrev hon skryter att lilla chiara sover från 23 -06 . Då bör hon oxå fått information att lilla chiara ska äta varannan till 2 timmar under en hela dag för att fått i sig sitt dagliga intag . Annars är hon på svältgräns hela tiden . Då räcker inte 4 till 5 flaskor per dygn . Annars ska hon ha mat 3-4 grr under en natt tills barnet är 6 -7 mån då hon även börjat äta riktig mat
.
Ja detta med sköljmedel är inte bra småbarnsföräldrar viftar bort det bara för kläderna ska lukta gott inte bra att andas in el att dom tuggar på kläderna el mot deras känsigla hud. Tror aldrig vi kommer komma nån stans då N är expert på att slå alla taggar utåt istället för att se det är goda råd el tips .

Är så trött på kommentaren sköter du ditt barn så sköter jag mitt allt är inte bara pekpinnar
Förstår inte varför ska man försköna en bild som inte finns el ljuga sig blå för att det ska se bra ut hos sina följare .

Av en slump skulle jag kolla vad den nya appen är för nått som går via IG och blev nyfiken på om kunde se om Nicci lagt till sig här jo men visst.
Har ca 6000 följare . Vi har ju pratat om natt sömn mm och ej sova göra saker som tex träning då ett inlägg för ca 6 så skriver N "Min dotter älskar livet , men sova på dagarna vaken på nätterna "

Och sjukt vad kroppen vänjer sig utan sömn

Pratar lika mkt skit om A men får ingen respons

Men eftersom ingen bryr sig om hennes bilder el dylikt var det inge kul så sluta med inlägg för 2 v
Senast redigerad av Hulken52 2024-02-25 kl. 18:14.
Citera
2024-02-25, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Verkar som Emil ska vara med i denna säsong av PH.....
Såg det tror även Lisa c skulle in . För hon ska vara med i en annan dokusåpa oxå ryktas det om även en kille som vart med i Robinson förra året
Citera
2024-02-25, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Förstår inte varför ska man försköna en bild som inte finns el ljuga sig blå för att det ska se bra ut hos sina följare .

Av en slump skulle jag kolla vad den nya appen är för nått som går via IG och blev nyfiken på om kunde se om Nicci lagt till sig här jo men visst.
Har ca 6000 följare . Vi har ju pratat om natt sömn mm och ej sova göra saker som tex träning då ett inlägg för ca 6 så skriver N "Min dotter älskar livet , men sova på dagarna vaken på nätterna "

Och sjukt vad kroppen vänjer sig utan sömn

Pratar lika mkt skit om A men får ingen respons

Men eftersom ingen bryr sig om hennes bilder el dylikt var det inge kul så sluta med inlägg för 2 v

Vad är det för app, vad hittar man den?

Ja ibland undrar man om det är medvetet eller har hon ingen koll på vad som sagts tidigare
Citera
2024-02-25, 19:28
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Såg det tror även Lisa c skulle in . För hon ska vara med i en annan dokusåpa oxå ryktas det om även en kille som vart med i Robinson förra året
Jisses...
Återvinningen pågår med andra ord få se vilka mer som ska in i dessa program.....
Citera
2024-02-25, 19:42
Medlem
Citat:
Jisses...
Återvinningen pågår med andra ord få se vilka mer som ska in i dessa program.....
Ja exakt .... Fan ta in några man inte vet vilka dom är så man redan kanske har bildat en negativ uppfattning som blir svårt att ta bort
Citera
2024-02-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant

Ja ibland undrar man om det är medvetet eller har hon ingen koll på vad som sagts tidigare
Om du har IG så är det som ett @ uppe i högra hörnet heter Threaeds
Citera
2024-02-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant

Ja du tror hon faktiskt är så blåst så hon tror på sina egna lögner . Hon är så van att ljuga så hon vet inte längre vad hon sagt el är sanningen .
Citera
2024-02-25, 19:48
Medlem
Citat:
Jisses...
Brist på fantasi .... Är så uttjatat intriger bråk sexsksandaler vem som sagt vad el legat med vem . Skapa nått nytt pogram istället för den där skiten
Citera
2024-02-25, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Kul att du hitta den så fick du lyssna på eländet 🙏🥺 Tack för dina fina ord ❤️ Himla tur att jag inte såg det då hon blocka mig på IG . För det är farligt att ifrågasätta el ge råd åt N

Märker mer & mer att folk undrar och ifrågasätter dom inläggen tar hon bort fort .

För henne handlar det bara om yttre hur hon ser ut vad hon handlar osv hennes nya mål vara att vara MIf

Vilket jag tycker är förskärligt vet hon ens vad ordet står för undrar jag 🫣

Nä C skiter hon i visst vi ser inte allt men det lilla hon visar räcker för att vi ska reagera .

Hennes morsa är lika dan allt handlar om yttre ska vara Sveriges sexigast mormor mm för fan ni är 50 och snart 25 år skärp till er . Men klart ni gillar uppmärksamheten av småkillar som dreglar el gamla gubbar så går igång på det ni visar och tonårstjejer som ser N som en förebild och vill göra som hon
Grym fakta oh bra skrivet 👍🙏 sorry var under ditt andra inlägg det skulle stå ang ersättning mm
Citera
2024-02-25, 19:49
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ja exakt .... Fan ta in några man inte vet vilka dom är så man redan kanske har bildat en negativ uppfattning som blir svårt att ta bort
Dem återvinner inom dem som varit med tidigare eller så är det ngn c kändis som alla vet vem som är vem, Kan väl bara ge mig fan på Adrian ploppar upp som ett wild card i ngn av dessa dokusåpor då kan jag säga man ger upp totalt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback