Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-29, 18:53
Medlem
amiliasharborstes avatar
Nicci är så SJUKT märklig. Hur gammal är hon? Hon ställer sig alltid i försvarsposition.
Hennes story på Instagram nu ”jag kan väl inte hjälpa att min kropp återhämtat sig bra, ska jag få hat för det?” Nej men du kan väl hjälpa hur och vad du lägger upp på dina sociala medier där majoriteten av följarna är unga tjejer och mammor. Usch.
Citera
2023-12-29, 19:01
Medlem
Andreas visar sig i en ljus kostym på IG Stories med texten...

" Kan man ha ljus kostym på Nyår"?

"Ja, det funkar bra"
"Nej, skärp dig, det är mörkt som gäller"
Citera
2023-12-29, 19:14
Medlem
amiliasharborstes avatar
Angående Niccis senaste inlägg, vad har hennes röv med förlossningen att göra? Lol
Citera
2023-12-29, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Enl. en följare på CN.

"Om N anmält A för våld i hemmet/stryptag etc.,? så kontaktas Socialtjänsten av Polisen.
Polisen med Socialtjänsten kan besluta om kontaktförbud så länge anmälan/fallet är under utredning/rättsprocess".

Stämmer detta???
Om det stämmer så kan en anmälan/ett domslut ligga till grund för att inte A träffar dottern i nuläget.

N. Skrev i ett av de senare försvars-inläggen något i stil med: "& det är inget som går att påverka".......

Hur skall detta tolkas? Någon som vet mer?
Eftersom anmälan/fallet är nedlagd kopplas inte socialen in . Och eftersom A ej har haft nån kontakt med dottern el får träffa henne för N så kan det ej finnas nån orosanmälan på han ang chiara

Varför A ej träffar dottern I dagsläget beror säkert en kommande vårdnadstvist som kan ta månader då N försöker sätta sig på tvären.
Tar ännu längre tid om hon ej samarbeta osv sen tar det tid innan faderskapet är godkänt om N börjat bråka om det oxå .

Så det är inget konstigt att han ej har fått träffa henne än
Citera
2023-12-29, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulken52
Eftersom anmälan/fallet är nedlagd kopplas inte socialen in . Och eftersom A ej har haft nån kontakt med dottern el får träffa henne för N så kan det ej finnas nån orosanmälan på han ang chiara

Varför A ej träffar dottern I dagsläget beror säkert en kommande vårdnadstvist som kan ta månader då N försöker sätta sig på tvären.
Tar ännu längre tid om hon ej samarbeta osv sen tar det tid innan faderskapet är godkänt om N börjat bråka om det oxå .

Så det är inget konstigt att han ej har fått träffa henne än
Ok. Intressant. Tack för informationen 👍😊
Citera
2023-12-29, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Angående Niccis senaste inlägg, vad har hennes röv med förlossningen att göra? Lol
Exakt!!!😅😅
Citera
2023-12-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ok. Intressant. Tack för informationen 👍😊
Var så lite , själv varit där och vet att det tar fruktansvärd tid med allt . Det gäller att A har is i magen och ej gör något dumt nu som att hänga ut N mm han har sköt sig kanon av det vi har sett gemfört för N
Citera
2023-12-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppfulltant
Nytt inlägg från N där hon visar hela magen med ett part relativt låga trosor. Nu vet jag inte hur långt ner man snittar, tydligen riktigt långt ner enligt vissa, för här syns ingenting.
Texten är "2,5 weeks postpartum!! The female body is absolutely incredible🫶🏼"

Hon får nu en hel del kritik om kroppshets och att hon är skrytsam, en del tänker avfölja för att hon inte är en bra förebild.
Detta ger ju en ännu bättre bild av det många av oss redan sett.

Något jag däremot inte sett efter tösen föddes är någon info om hur stor hon var vid födelsen. Det om något brukar väl nya föräldrar vilja berätta. Längt och vikt på den lilla verkar inte intressant, endast hur hon själv ser ut.
Har oxå reagerat på det , som föräldrar är det bland det första man skriver .

Man har varken tid el ork att bry sig så mkt om sitt utseende när man har en nyfödd. Men för henne är det tydligen jätteviktigt .

Och springa ute var och varannan kväll. Hon skiter fullständigt I alla sjukdomar som herjar fritt både Rs och coronan har ökat enormt den senaste v .

När folk sen försöker ge råd om detta ber hon dom hålla käften mm

Precis som hon tydligen gör nu oxå ang det senaste inlägget på Ig som jag ej kan se
Citera
2023-12-29, 20:08
Medlem
Jag förstår inte varför hon ska berätta att hennes mamma också gick ned kilona snabbt det är väl inte relevant?
Citera
2023-12-29, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruhuggorm
Jag förstår inte varför hon ska berätta att hennes mamma också gick ned kilona snabbt det är väl inte relevant?
Hennes mamma J. har också lagt ut samma bild....med N i knät när Nicci var 2v. 😂😂 Nu måste de hjälpas åt att överbevisa att N snabba återhämtning ligger i generna.
Citera
2023-12-29, 20:18
Medlem
Citat:
Hennes mamma J. har också lagt ut samma bild....med N i knät när Nicci var 2v. 😂😂 Nu måste de hjälpas åt att överbevisa att N snabba återhämtning och "snygga" kropp ligger i generna.
Citera
2023-12-29, 20:19
Medlem
Citat:
Hennes mamma J. har också lagt ut samma bild....med N i knät när Nicci var 2v. 😂😂 Nu måste de hjälpas åt att överbevisa att N snabba återhämtning och "snygga" kropp ligger i generna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback