Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-15, 15:59
  #853
Medlem
Någon som har bilder på Ninas Sillisar
Citera
2018-11-16, 23:46
  #854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Hur i helvete tar det 4 timmar?

När han säger så kan han lika gärna räkna in tiden som det tar att göra sig klar, bli intervjuad innan och under ceremonin och kanske också efterfesten.

Räknar han så kan jag förstår att man kommer upp i fyra timmar.
Citera
2018-11-17, 07:29
  #855
Medlem
Var tar egentligen samlingen av alla gottebilder från säsongen vägen ?
Citera
2018-11-26, 21:39
  #856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Känns som Bettina har vart pådrivande i det här bråket och fått med sig alla andra tjejer på sin sida. Säger inte att Nina är mycket bättre, men större psykopat till människa än Bettina är fan svårt att hitta.

Träffade alla killar + Nina, så killarna har ju iallfall inte tagit avstånd. Känns som det här är Bettinas skeva syn på "girl power" som har skapat denna situation.

Citat:
Ursprungligen postat av azintono
Alla andra tjejer ogillade/var ovänner med Nina redan innan Nina och Bettina bråkade. Den enda som höll kvar om att Nina var "snäll" var ju Bettina och nu har även de blivit ovänner. Bettina känns jävligt ostabil ja, men att alla andra tjejer är emot Nina innan deras bråk borde ju tyda på något kan man tycka!

Killarna bryr sig förmodligen inte alls om bråket i den mån som tjejerna, men killarna har varit väldigt neutrala i konflikter denna säsong också så det är förståeligt.

Som jag sa i mitt ursprungliga inlägg så var det Bettina som var pådrivande, Nina är kompis med alla andra från PH idag förutom Bettina... Det framgår om man ser på "after ph sthlm".
Citera
2020-03-17, 11:27
  #857
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cookieda
Någon som har bilder på Ninas Sillisar

Det finns väl nån speciell tråd för det men hittade faktiskt en på datorn som jag inte hade delat med mig av.

https://imgur.com/zBQzPCm
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback