Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-11, 01:26
  #25
Medlem
beardbraids avatar
Jag är över 40 och har nu kommit 4 ggr sedan du skrev ditt inlägg, det känns för jobbigt faktiskt att stressa på mer bara för att bevisa nåt för dig med tanke på att både mina egna föräldrar och mina egna barn ligger i samma rum och sover just nu vilket gör att motivationen inte är på topp, men det är ändå ca 3 minuter per orgasm om jag pressar och då är jag rätt packad också.

Du har inte funderat på ifall du är asexuell? Det låter så.
Citera
2018-08-11, 01:42
  #26
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Jag är över 40 och har nu kommit 4 ggr sedan du skrev ditt inlägg, det känns för jobbigt faktiskt att stressa på mer bara för att bevisa nåt för dig med tanke på att både mina egna föräldrar och mina egna barn ligger i samma rum och sover just nu vilket gör att motivationen inte är på topp, men det är ändå ca 3 minuter per orgasm om jag pressar och då är jag rätt packad också.

Du har inte funderat på ifall du är asexuell? Det låter så.

Jo det har jag faktiskt funderat på. Var helt övertygad om att jag var det väldigt länge också dessutom. Tills jag kom på att det var min EXTREMT dåliga självkänsla samt kronisk depression från 17-26 års ålder som antagligen spökat. Hade ingen tjej under dessa år trots många kom fram och var intresserade men fick alltid panik och flydde fältet. Så dåligt självkänsla har jag. Har aldrig trott på mig själv, och alltid tyckt att jag är totalt värdelös och ointressant som person. Tycker dessutom att jag är sjukt jävla ful och förstår verkligen inte hur någon kan vara intresserad av mig. Har även rätt så grav social ångest som jag fortfarande arbetar med idag. Det är hemskt att prata med främlingar och speciellt tjejer som visar intresse för mig. Blir MEGA awkward och försöker bara snacka mig ur det och får flyktkänslor. Vet inte hur många gånger tjejer har raggat på mig på krogen så har det slutat med att jag fått panik och drar hem och runkar istället. Ja jag är sjukt jävla patetiskt. Dock har det skett enorma framsteg men jag har fortfarande en bit att gå. Men asexuell är jag inte för jag älskar kvinnor. Nu när jag har bättre självförtroende så njuter jag av varje sekund i kvinnors sammanhang, och ännu bättre är det att få till det med någon som är riktigt jävla snygg och härlig. Men tyvärr måste jag blanda in droger för att släppa barriären. Alkohol hjälper inte. Låga mängder benso innan jag går ut tillsammas med några bärs funkar bra. Då känner jag mig normal! Eller amfetamin/kola vid festligare sammahang hjälper också en hel del, och gör mig väldigt självsäker, flörtig och kåt. Det hjälper mig att bryta isen, så det blir lättare att umgås efteråt (även nyktert). Underbart. Tyvärr ger jag ifrån mig en sida av mig själv som inte är där dagen efter och självtvivlet kommer krypande tilbaks till min hjärna. Vill inte behöva använda droger för att få mod. Jag vet att jag har det inom mig men är helt enkelt inte modig nog att ta kontakt. Men skitsamma. Har fått endel kött på benen från mina senaste två förhållanden så nu skulle jag nog klara av att dejta nykter, bara jag kan förbereda mig mentalt för det och det är en tjej som jag känner mig trygg tillsammans med. Komplicerat... fan är alla helt hjärnskadade nu för tiden?
__________________
Senast redigerad av Kafe 2018-08-11 kl. 01:46.
Citera
2018-08-11, 02:11
  #27
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Jo det har jag faktiskt funderat på. Var helt övertygad om att jag var det väldigt länge också dessutom. Tills jag kom på att det var min EXTREMT dåliga självkänsla samt kronisk depression från 17-26 års ålder som antagligen spökat. Hade ingen tjej under dessa år trots många kom fram och var intresserade men fick alltid panik och flydde fältet. Så dåligt självkänsla har jag. Har aldrig trott på mig själv, och alltid tyckt att jag är totalt värdelös och ointressant som person. Tycker dessutom att jag är sjukt jävla ful och förstår verkligen inte hur någon kan vara intresserad av mig. Har även rätt så grav social ångest som jag fortfarande arbetar med idag. Det är hemskt att prata med främlingar och speciellt tjejer som visar intresse för mig. Blir MEGA awkward och försöker bara snacka mig ur det och får flyktkänslor. Vet inte hur många gånger tjejer har raggat på mig på krogen så har det slutat med att jag fått panik och drar hem och runkar istället. Ja jag är sjukt jävla patetiskt. Dock har det skett enorma framsteg men jag har fortfarande en bit att gå. Men asexuell är jag inte för jag älskar kvinnor. Nu när jag har bättre självförtroende så njuter jag av varje sekund i kvinnors sammanhang, och ännu bättre är det att få till det med någon som är riktigt jävla snygg och härlig. Men tyvärr måste jag blanda in droger för att släppa barriären. Alkohol hjälper inte. Låga mängder benso innan jag går ut tillsammas med några bärs funkar bra. Då känner jag mig normal! Eller amfetamin/kola vid festligare sammahang hjälper också en hel del, och gör mig väldigt självsäker, flörtig och kåt. Det hjälper mig att bryta isen, så det blir lättare att umgås efteråt (även nyktert). Underbart. Tyvärr ger jag ifrån mig en sida av mig själv som inte är där dagen efter och självtvivlet kommer krypande tilbaks till min hjärna. Vill inte behöva använda droger för att få mod. Jag vet att jag har det inom mig men är helt enkelt inte modig nog att ta kontakt. Men skitsamma. Har fått endel kött på benen från mina senaste två förhållanden så nu skulle jag nog klara av att dejta nykter, bara jag kan förbereda mig mentalt för det och det är en tjej som jag känner mig trygg tillsammans med. Komplicerat... fan är alla helt hjärnskadade nu för tiden?

En orsak kan ju vara att tjejerna inte får det de söker och du liksom inte klarar av att tillfredsställa dem därför.

Lite som när mitt trolliga inlägg om hur jag ligger och tokrunkar mellan mina egna föräldrar och egna barn mest fick dig att skriva en lång text om dig själv.... Är hon nöjd eller går det för dig 5 ggr utan att hon blir det?
Citera
2018-08-11, 10:40
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Snarare en förbannelse. Önskar att jag kunde omvandla det till en gåva istället. Men jag är ju absolut inte ytlig eller dömer andra efter hur de ser ut. Mitt enda kriterium ytligt sett är att jag är attraherad av personen och som tur är så finner jag kvinnor i alla hårfärger, hudfärg, längder, storlekar och åldrar attraktiva. Men alla förväntar att jag ska ha en egen "barbie". Men det är inte alls det jag är ute efter.

Vet inte vad jag ska ta mig till...

Varför går du in på utseende helt plötsligt...trodde vi pratade om ditt extrema sexliv?!
Citera
2018-08-12, 07:47
  #29
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
En orsak kan ju vara att tjejerna inte får det de söker och du liksom inte klarar av att tillfredsställa dem därför.

Lite som när mitt trolliga inlägg om hur jag ligger och tokrunkar mellan mina egna föräldrar och egna barn mest fick dig att skriva en lång text om dig själv.... Är hon nöjd eller går det för dig 5 ggr utan att hon blir det?

Haha sorry. Var rätt så skapligt amfetaminpåverksd vid tiden jag skrev de inläggen så logiken hängde inte med så bra, ock har inte direkt snackat med någon om det här förut så sakligheten i min debatt fick väl troligtvis stå vid sidan för känslorna.
Citera
2018-08-12, 07:51
  #30
Medlem
Så är det ju. I börja mycket sex, sen vill man som man ha mindre sex med samma kärring.

Kärringar å andra sidan vill ha lika mycket sex oftast. Varför? Ja, kärringjävlarna gör ju inget själva, utan bara ligger där. Det är vi män som måste fysiskt anstränga oss. I början går det bra för det är hett. Sen tröttnar man på kärringen och måste tänka på någon annan kärring när man knullar sin nuvarande kärring.
Citera
2018-08-12, 08:52
  #31
Medlem
tjockballes avatar
Utgående från att det TS påstår är sant, här några tips.

Lär dig att sexa utan sprut. Som man kan du orgasma utan att spruta. Det tar tid att lära sig, men det går. Sprut eller inte, se till att hon kommer före dig, eller samtidigt.

Observera vad som får din kvinna att komma fort. Om ni testar olika saker kommer du märka att vissa saker får henne att komma snabbare än andra.

Några exempel:

Hon sitter på ditt ansikte, din näsa i hennes fitthål, tungan på hennes klitta. Hon gnider sig med den intensitet och rytm som passar henne bäst. Har gjort detta med ett par tjejer och maxtiden för orgasm var 2 minuter. Om hon sitter kvar kommer orgasm nr 2 ännu snabbare.

Analsex. Missionärsställning, silikonbaserat glidmedel, långsamt inträngande. Långa drag, hela vägen in, nästan hela vägen ut. Ditt venusberg trycker till hennes när du bottnar, hennes klitta får indirekt stimulans. Återigen snabb orgasm för henne, 2-3 minuter.

Hon sitter på din kuk i soffan. Efter en stund stoppar du in ett, två, eller tre fingrar i hennes röv. Två funkar bäst tycker jag, man kommer in djupast. (MÅSTE ha glidmedel, helst silikonbaserat) Det blir alltså ett slags fattigmans-dubbelmacka. Här får hon jobba och bestämma rytm och intensitet. Hennes venusberg gnids mot din mage, hon får båda hålen fyllda, som jag märkt brudar älskar. Orgasmen kommer snabbt. Sitter hon kvar kommer andra orgasmen ännu snabbare.

För alla ställningar och varianter har jag märkt att tre orgasmer är max för kvinnor. Inte de fjolliga små sakerna kvinnorna ibland kallar orgasmer, utan de riktiga, jordbävning typ.

Som sagt, testa själv. Ovanstående har funkat utmärkt för mig (eller för mina kvinnor), kanske funkar de bra hos dig också. Om inte, experimentera själv.
Citera
2018-08-12, 08:56
  #32
Medlem
Enkelt. Håll ut tills ni har barn ihop så är det inte längre ett problem.
Jag lovar. Då får du stå med mössan i hand och be om sex.
Citera
2018-08-14, 15:42
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafe
Har märkt en röd tråd nu i mina senaste förhållanden. En röd tråd som till grunden har skapat stora problem senare i förhållandet.

Upplevde att mina senaste två flickvänner blev besatta av mig. Dock är inte det problemet. Till en början är allt underbart. Vi har sex flera gånger varje dag. Det kanske kan börja med 5-10 gånger om dagen och sedan saktar det ner till 2-3 gånger om dagen för att sedan bli en gång om dagen till ett par gånger i veckan.

Detta är helt och hållet mitt fel. I början orkar jag ha så mycket sex för att jag är så jävla kåt och har inte haft sex på länge. Men sedan planas det ut till min mer normala sexuella nivå. Jag har vanligtvis en ganska låg sexdrift. Perfekt för mig är egentligen 3-4 gånger i veckan. Annars har jag bara sex för att hon vill det och jag ger efter. Men tjejerna vill fortsätta ha så mycket sex som vi hade i början, fast jag inte orkar. Varje gång jag försöker prata om det här så blir de genast osäkra och tolkar det som att jag inte finner dom attraktiv längre. Det brukar förstå de första gångerna jag snackar ut om det, men efter ett par dagar är det som glömt och det återgår i att "du finner mig inte attraherad längre BUHU".

När förhållandet kommer till detta stadie så börjar jag att få kraftig sexuell prestationsångest. Allt känns stelt, inte bara från mitt håll utan också deras. Det har skapats en osäkerhetsbomb i skallen på dem som de aldrig kommer över. Det spiller över på mig och gör mig osäker. Jag gillar att ha sex när det känns rätt. Det känns inte rätt att ha sex när vi precis haft det två gånger på raken. Men mina tidigare tjejer fattar inte det här?

Det är nu jag börjar ana en besatthet av deras sida från mig. De blir svartsjuka. Tror att jag tänker på andra tjejer för att jag är inte "lika kåt som jag var i början". Svartsjukan växer sig starkare. De börjar gå i tankar om att jag kommer lämna dem. 'Hints' börjar dyka upp som "utan dig har jag ingenting, då kan jag lika gärna ta livet av mig" osv osv. Det är nu jag blir osäker i förhållandet. Förhållandet börjar kännas som en jävla cirkus. Inte det här harmoniska, naturliga och avslappnade förhållandet jag önskar vi hade. Istället för att vi sitter och pratar om allt möjligt och har en härlig tillit till varandra så handlar diskussionerna om att de söker bekräftelse från mitt håll i totalt orimiliga mått, saker jag säger börjar de vrida och vända på och gör egna sjuka tolkningar på det jag säger. Jag sitter mest och försöker förklara hur jag verkligen menar, trots att det bör vara uppenbart att det är helt enkelt så som jag säger. Alltså utan massa baktankar. Svartsjukan växer sig till ett monster och manipulationen börjar bli värre och värre. Blir kvävd i förhållandet och vill bara get the fuck out of there.

Jag vet det att jag ska vara riktigt jävla tydlig inför mitt nästa förhållande hur det ligger till och kanske undvika att ha så mycket sex till en början så att man inte sätter en standard på en nivå som en jävla knullhäst. Är det andra som har liknande problem? Något mer jag behöver tänka på inför nästa förhållande. Jag vet inte om jag orkar med det här igen. Men vill ju inte vara ensam heller.

tl:dr Flickvänner vill ha sex HELA TIDEN och jag orkar inte leva upp till det. Vilket gör dem fruktansvärt osäkra och svartsjuka.

Förstår egentligen inte problemet. Då slipper man ju fundera, man kan alltid knulla när man vill. Utan att få nej.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback