Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-11, 00:01
  #37
Medlem
Kafes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jxhanna
http://www.007b.com/breasts/o/breasts-kjzzz-npg.jpg (nsfw).

Här kommer en referensbild till alla som är intresserade. Såklart inte 100% som mina men det är en bra jämförelse. Ingen porrig eller glamorös bild, bara rakt på sak.

Absolut inget fel på dom! Men det är sällan jag stirrar mig blint på brösten och blir attraherad av dom. Det är helheten som gör mig riktigt attraherad. Har man större bröst än så, så blir det ju snyggast med mer former på kroppen. Har man större bröst än så och är ganska smal och formlös så ser det mest konstigt ut, däremot om samma person hade bröst som var mindre så ser det mer proportionerligt ut och absolut inte konstigt, och vips blev den personen mer attraktiv för att proportionerna tillåter det.

Hela den här bröstdiskussionen har blivit väldigt märklig. Det är som att killar får super dåligt självförtronde över sina smala armar och börjar pumpa extremt stora biceps bara för att de fått för sig att stora biceps är attaktivt. Nej så är det inte. Hela kroppen måste vara jämt tränad. Då ser det proportionerligt och snyggt ut. Detsamma gäller kvinnokroppen.

Sedan går ju vissa för långt, exempelvis Nicki Minaj som har en helt jävla sjukt stor rumpa. Ser bara så jävla wierd ut. Eller dessa botox(?)läppar... ser bara vrickat ut. Ta stolthet i erat utseende kvinnor! Ni ser alla fantastiska ut på erat sätt. Ingen är perfekt så sluta försöka uppnå det. Och vem vill ha någon som ser "perfekt" ut? Låter väldigt plastigt och karaktärslöst.

Och när jag ändå håller på att ranta om det här så tycker jag att ni kvinnor ska sluta sminka er också. Sjukt snyggt med en naturlig look! Visst, lite foundation mot dålig hy eller andra småsaker kan jag väl köpa. Tycker det bara ser smutsigt ut när kvinnor lägger flera lager med smink på ansiktet. Ni är snygga som ni är.
Citera
2018-08-11, 13:12
  #38
Medlem
Höjas avatar
Fick stirra bra länge på bilden för att se vilken som var större/mindre.

Generellt för mig så är principen "bröst är bröst". Så länge det inte är något abnormt (finns ju de som har flera kupstorlekar i skillnad) så är det egalt kring brösten. JAg som bröstmänniska är oftast nöjd så länge de är "större". Resten är rätt egalt.

Samtidigt, majoriteten av tiden man ser bröst är de i en Bh/under en tröja. Då märks inte skavankerna. När man väl kommer till "the revealing" så har man antagligen kommit långt nog för att komma runt skavanker.

Bara porrskadade oskulder stör sig på småsaker.
Citera
2018-08-11, 13:37
  #39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jxhanna
http://www.007b.com/breasts/o/breasts-kjzzz-npg.jpg (nsfw).

Här kommer en referensbild till alla som är intresserade. Såklart inte 100% som mina men det är en bra jämförelse. Ingen porrig eller glamorös bild, bara rakt på sak.

Mycket vackra!
Citera
2018-08-11, 14:15
  #40
Medlem
EddieGeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jxhanna
http://www.007b.com/breasts/o/breasts-kjzzz-npg.jpg (nsfw).

Här kommer en referensbild till alla som är intresserade. Såklart inte 100% som mina men det är en bra jämförelse. Ingen porrig eller glamorös bild, bara rakt på sak.

Absolut inga jag skulle sitta och fantisera över. Ska dock inte påstå att dom skulle vara en dealbreaker. Skulle jag vilja dejta dom? Mhm, beror helt på vem dom sitter på...
Citera
2018-08-11, 16:39
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jxhanna
http://www.007b.com/breasts/o/breasts-kjzzz-npg.jpg (nsfw).

Här kommer en referensbild till alla som är intresserade. Såklart inte 100% som mina men det är en bra jämförelse. Ingen porrig eller glamorös bild, bara rakt på sak.

Vill du ha porriga bröst ska du definitivt skaffa silikonbröst. Men som sagt, det finns killar som uppskattar dina bröst som dom är.
__________________
Senast redigerad av Guy86 2018-08-11 kl. 16:47.
Citera
2018-08-20, 23:27
  #42
Medlem
Så länge som dom är fasta så bryr jag mig inte i alla fall. Hängiga mamma bröst är inte min grej.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback