Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-01-31, 10:13
  #73
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Tar nog hellre en valfri förort i Sverige än någon förort i Budapest, Warszawa eller Prag. Dessutom ser jag lite osmask ut. Trots att jag är bosniak. Så jag skulle inte känna mig trygg i någon av dessa huvudstäder.

Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Don´t argue with stupid!
Jag har gett upp han för länge sedan. Han har bestämt sig för att Polen, Ungern och Tjeckien är dåliga länder. Troligtvis är det någon sorts mongo som sitter i betongförorten med likasinnade loosers till polare.
Jo, jag har tänkt den tanken med. Tycker bara det är lite intressant att han lägger ner så himla mycket energi i en tråd som handlar om resor, och där pratar om länder att absolut inte vill åka till jag hade egentligen bestämt mig att sluta svara på hans inlägg, men jag kunde inte motstå det sista med tanke på demokratiindex, de muslimska länderna står ju inte direkt överst om man säger så.

Men nu ska jag sluta och svara idioten. Jag gillar alla tre av dessa länder och jag har varit i dem flera gånger, och kommer garanterat åka dit igen.
Citera
2023-01-31, 11:24
  #74
Medlem
DraconianTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jo, jag har tänkt den tanken med. Tycker bara det är lite intressant att han lägger ner så himla mycket energi i en tråd som handlar om resor, och där pratar om länder att absolut inte vill åka till jag hade egentligen bestämt mig att sluta svara på hans inlägg, men jag kunde inte motstå det sista med tanke på demokratiindex, de muslimska länderna står ju inte direkt överst om man säger så.

Men nu ska jag sluta och svara idioten. Jag gillar alla tre av dessa länder och jag har varit i dem flera gånger, och kommer garanterat åka dit igen.

Jag är öppen för alla folkslag och vill inte döma någon efter hudfärg eller härkomst, men islam har jag fanimej svårt för. När han dessutom kastar skit på tre länder och anklagar dem för att vara fascistiska för att de inte har tagit in muslimer, så kan han bara dra ner gardinen och lägga sig.
Citera
2023-01-31, 11:49
  #75
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Jag är öppen för alla folkslag och vill inte döma någon efter hudfärg eller härkomst, men islam har jag fanimej svårt för. När han dessutom kastar skit på tre länder och anklagar dem för att vara fascistiska för att de inte har tagit in muslimer, så kan han bara dra ner gardinen och lägga sig.
Jo, håller med. Jag bryr mig inte om vilken etnicitet folk har. Bara de uppför sig,.
Citera
  • 6
  • 7
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2966243

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback