Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-09-08, 20:36
  #109
Medlem
petitefleurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vazzor
Kan du förstå att sånt som skiljer sig lite från normen om vad som är ok och inte i samhället kan locka andra yngre tjejer?

Jag nekade aldrig att det finns tjejer som gillar äldre män, det finns det säkerligen. Jag berättade bara att det verkligen inte är något för mig personligen, som en 18-åring.
Citera
2018-09-09, 08:10
  #110
Medlem
När jag var 20 hängde jag med en man som var 40. Fast jsg gjorde det ju inte pga ålder men ☺️
Citera
2018-09-09, 14:56
  #111
Medlem
Jag personligen går aldrig efter ålder utan personligheten. Är 25 och försöker få uppmärksamhet av en 24 äldre kollega... ålder är bara en siffra
Citera
2018-09-12, 18:01
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marangzviss
Då är det nog rätt kört för TS. Dom vettiga 25-åringarna lär välja bort honom och dom 18- åringar som kan vara intresserade lär vara tjejer som har det trassligt i livet.
Varför skulle jag bry mig om tjejerna har det trassligt i livet? Huvudsaken är att de ej röker, inte har silikon eller en massa äckliga tatueringar och piercingar, sedan så bryr jag mig inte om de har ångest eller knaprar piller, har ju själv gjort det en gång i tiden. Jag är ju åtminstone ej selektiv med de inre egenskaperna, så kom inte här och moralisera över om jag har mage att vara selektiv när du å ena sidan menar att trassliga tjejer ej förtjänar sex.
Ni feminister kan ta mig fan inte vara konsekventa och bestämma er, jag är iaf ingen hycklare till skillnad från er, har t ex ej påstått att de jag själv väljer bort ej skulle ha rätt till att ligga eller vara ihop med andra som vill det.
Du är bara bitter för att du själv nu är dig kommen till åren, därför vill du förstöra så mycket du kan för andras chanser till det roliga, istället för att rycka upp dig vill du trycka ner andras självförtroende.
__________________
Senast redigerad av baraporr 2018-09-12 kl. 18:13.
Citera
2018-09-12, 21:00
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Varför skulle jag bry mig om tjejerna har det trassligt i livet? Huvudsaken är att de ej röker, inte har silikon eller en massa äckliga tatueringar och piercingar, sedan så bryr jag mig inte om de har ångest eller knaprar piller, har ju själv gjort det en gång i tiden. Jag är ju åtminstone ej selektiv med de inre egenskaperna, så kom inte här och moralisera över om jag har mage att vara selektiv när du å ena sidan menar att trassliga tjejer ej förtjänar sex.
Ni feminister kan ta mig fan inte vara konsekventa och bestämma er, jag är iaf ingen hycklare till skillnad från er, har t ex ej påstått att de jag själv väljer bort ej skulle ha rätt till att ligga eller vara ihop med andra som vill det.
Du är bara bitter för att du själv nu är dig kommen till åren, därför vill du förstöra så mycket du kan för andras chanser till det roliga, istället för att rycka upp dig vill du trycka ner andras självförtroende.

Jag är inte feminist och jag moraliserar inte. Vad du gör och vem du är med struntar jag i så länge du inte dejtar någon i min familj, men sannolikheten för det är tack och lov obefintlig. Tycker bara att det är löjeväckande att du tror att du kommer kunna träffa en ung, snygg tjej när du är relativt gammal och verkar sakna både ekonomiskt och socialt kapital. Dom tjejer du på din höjd kan få är just dom unga, ofräscha emotjejerna med minst 10 kg övervikt, diverse diagnoser och skärsår på armarna, men det verkar du för dum för att förstå.
Citera
2018-09-14, 15:16
  #114
Medlem
Roddarens avatar
Nu är jag en lyckligt gift 38:åring och har barn och DÅ kommer kvinnorna, annat var det när man var 20 och singel men i det döljer det sig en del intressanta observationer och slutsatser. Jag är inte intresserad att bedra min fru och sådant gillar tjejer såklart eftersom de inte själva vill bli bedragna (vem vill det?) sen att en kvinna stått ut med mig över ett decennium och vågat gifta sig med mig och sätta min avkomma till världen är ytterligare kvalitetstecken som tjejer gillar. Att jag dessutom har ett stabilt jobb är ett tecken på ansvarskänsla. Jag är dessutom ingen mes med bekräftelsebehov genom bodybuilding eller spruta champagne i baren så jag har nog bockat av ett par punkter. Män har sällsynt dålig koll på vad kvinnor söker men en man på 35+ utan längre förhållanden eller tecken på ansvarskänsla eller kompetens har inte mycket att hämta hos kvinnor oavsett ålder. Det händer att kvinnor i åldern runt 20 slänger fuktiga blickar efter mig men det är betydligt vanligare med kvinnor runt 30 som då insett hur livet faktiskt fungerar och värdesätter mer vuxna egenskaper. Det handlar inte om pengar utan om vad man har att tillföra en kvinnas liv i ett bredare perspektiv.
Citera
2018-09-14, 16:22
  #115
Medlem
secretcinemas avatar
Varför i helskotta skulle man vara intresserad av en 18 åring om man är 35?
Citera
2018-10-13, 17:18
  #116
Avstängd
Kick88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Det är fet skillnad, 35 åringar har mindre lekfullhet i sinnet och är bittrare.

Vi har mer räkningar och amorteringar att betala...
Citera
2018-10-13, 19:34
  #117
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuddaBort
Ett ord: Pengar.

Sliddjuren älskar med hjärnan.

Alla kvinnor är prostituerade. En del är bara bättre på att dölja det.

Har du egen lya, bil och självförtroende så blir det inga problem.

Att du är självförsörjande är givetvis attraktivt. Kvinnor är inte horor bara för att dom inte vill försörja dig.
Citera
2018-10-15, 15:17
  #118
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roddaren
Nu är jag en lyckligt gift 38:åring och har barn och DÅ kommer kvinnorna, annat var det när man var 20 och singel men i det döljer det sig en del intressanta observationer och slutsatser. Jag är inte intresserad att bedra min fru och sådant gillar tjejer såklart eftersom de inte själva vill bli bedragna (vem vill det?) sen att en kvinna stått ut med mig över ett decennium och vågat gifta sig med mig och sätta min avkomma till världen är ytterligare kvalitetstecken som tjejer gillar. Att jag dessutom har ett stabilt jobb är ett tecken på ansvarskänsla. Jag är dessutom ingen mes med bekräftelsebehov genom bodybuilding eller spruta champagne i baren så jag har nog bockat av ett par punkter. Män har sällsynt dålig koll på vad kvinnor söker men en man på 35+ utan längre förhållanden eller tecken på ansvarskänsla eller kompetens har inte mycket att hämta hos kvinnor oavsett ålder. Det händer att kvinnor i åldern runt 20 slänger fuktiga blickar efter mig men det är betydligt vanligare med kvinnor runt 30 som då insett hur livet faktiskt fungerar och värdesätter mer vuxna egenskaper. Det handlar inte om pengar utan om vad man har att tillföra en kvinnas liv i ett bredare perspektiv.

Ni som inte är lika lyckligt lottade som mannen ovan får ta lärdom av hans karakteristika och göra den till er egen. Ursäkten till att ni är taniga är att ni inte sysslar med bodybuilding.
Att ni inte har någon dricka hemma är för att ni har växt ifrån att vaska champagne.
Längre förhållanden kan ni ha haft. Det finns än så länge inga "pass" där man registreras. (Kvinnor skulle nog vara emot något sådant om alla deras relationer registrerades).
Jag raljerar lite, men jag tycker skribenten ovan är något ensidig. Det finns alla sorters kvinnor, men många av dem är förtjusta i pengar, mer förtjusta i det eller idealbilden av "kandidaten" än att det är något uppbyggligt långsiktigt.

Lite trist diskussion överlag i tråden med låsningar och medvetna missförstånd. Visst finns det de män som ligger med 18-åringar, men det är ovanligt eftersom de flesta 18-åringar naturligt är intresserade av sin egen åldersgrupp eller spannet ovan.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback