Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-08, 02:03
  #13
Medlem
SkyRaiders avatar
Tobaksplantorna är lite kletiga så det kan nog tänkas att ett och annat sandkorn kommer med. Om inte annat så växer dem ju i jord och att inte få med ett och annat sandkorn i en odlad gröda är en omöjlighet.

Jag har för övrigt också märkt att det knastrar mellan tänderna om man tuggar på en liten bit lössnus
Citera
2018-08-08, 09:23
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Herreminje! Snurrar den här gamla myten fortfarande.

Faktakoll, kanske?
Du vet hur det är, det finns fortfarande folk som tror att systemet blandar kräkmedel i alkoholen.
Citera
2018-08-08, 10:39
  #15
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkyRaider
Tobaksplantorna är lite kletiga så det kan nog tänkas att ett och annat sandkorn kommer med. Om inte annat så växer dem ju i jord och att inte få med ett och annat sandkorn i en odlad gröda är en omöjlighet.

Jag har för övrigt också märkt att det knastrar mellan tänderna om man tuggar på en liten bit lössnus

Då har du definitivt köpt billig skräpsnus, knappast från t.ex. Skruf eller Swedish Match.
Citera
2018-08-08, 18:03
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Då har du definitivt köpt billig skräpsnus, knappast från t.ex. Skruf eller Swedish Match.


Det sker även med lössnus från swedish match.
Jag snusar grov lös dagligen, och det händer att det förekommer nåt enstaka sandkorn även det. Det är inte alls ofta men det händer.
Citera
2018-08-08, 21:28
  #17
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Det sker även med lössnus från swedish match.
Jag snusar grov lös dagligen, och det händer att det förekommer nåt enstaka sandkorn även det. Det är inte alls ofta men det händer.

Ok, tråkigt att höra, kanske borde satt ett frågetecken efter mitt påstående. Tillverkar min egen snus sedan länge och snusar sällan köpesnus.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback