Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-11-04, 12:15
  #25
Medlem
Det kan vara lite obekvämt ja men ibland så är det ju najs att byta roll.
Citera
2018-11-22, 15:59
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Halloj!
Jag har en fråga till er dominanta.
Säg att ni är ute, kåta och får med er en snygg tjej hem från krogen eller fest, väl hemma så försöker tjejen vara dominant eller låt oss säga - inte tänder på att vara undergiven under sex..
Hur agerar ni? Kastar ut tjejen? Ligger ändå? Skulle ni kunna ge er vika för en dominant brud?
Frågan är främst till män/killar


Det har hänt någon gång. Men då har det bara blivit att vi båda varit dominanta och gått loss. Örfil hit, spott dit. Man eggar, provocerar och utmanar varandra. Jag gillar det. Iallafall lite då och då.
Citera
2018-11-23, 13:59
  #27
Medlem
whydahs avatar
Det har hänt, men har båda lite känsla för sexet så märker man ju av det och tar från båda håll ett litet steg tillbaka. Det går ju att ha sex utan att behöva dominera någon även om man är dominant.
Citera
2019-02-26, 18:18
  #28
Medlem
Hupats avatar
Jag skulle bli paff om det var ett ons som från ingenstans skulle dominera mig då jag verkar ganska dominant i mitt beteende. Men jag hade uppskattat det så länge det sker under min vilja. Annars är det ju misshandel och våldtäkt.
Citera
2019-03-01, 04:46
  #29
Medlem
90taletskronas avatar
Folk ser mig som rätt dominant och framförallt individualistisk rent socialt men jag tänder även på dominanta kvinnor så jag skulle se det som en riktigt rolig överraskning.
Citera
2019-03-03, 14:21
  #30
Medlem
Svårt att säga på rak arm med vag information om situationen.

Men för mig som absolut dominant har det hänt många gånger att jag tappat intresset vid en tjej just för att hon visar ett dominant beteende.

Att vara dominant betyder inte att man vill slå någon, eller tvinga någon att göra saker. Men det betyder att du har enormt svårt att någon säger åt dig vad du skall göra och bestämma över dig.

Det är omöjligt för en absolut dominant att hamna i någon form av undergivet läge. Men de flesta män som säger att de är dominant är egentligen inte det. Utan mest intresserad att kontrollera någon.

Så i detta fall om tjejen jag drog hem var vrålsnygg hade jag nog haft sex om vi kommit så långt. Men hade hon varit alldeles för svår och hela tiden sagt till om vad man skall och inte göra, då hade det nog ebbat ut ganska snabbt i att min sexuella lust försvinner.

Dock märker man sånt långt innan. Skulle aldrig behöva komma till sängen för att plötsligt få en chock över detta
Samt är jag för gammal för att orka chansa på något med sex. Är alltid rakt och tydlig innan och frågar hur hon är.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback