Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 00:21
  #13
Medlem
sockertofflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Hade troligen härdat ut av ren kåthet men någon rematch hade det inte blivit. Hade hon börjat plocka fram piskor och strap-on hade jag dock stuckit. Har aldrig dragit hem en dominant tjej. Till skillnad från dominanta män så tror jag att man nästan alltid kan se på en tjejs personlighet om hon är dominant sexuellt också. Jag försöker bara på tjejer som ger ett undergivet intryck.

Ja det stämmer nog.
Men om tjejen i fråga inte vill att du ska vara dominant då? Utan bara vill ha vanilj, missionären, boring.. Är det låtsassomna som gäller då eller?
Jag är nyfiken på ifall man kan "stänga av sina dominanta behov" och ändå vara nöjd och tillfredsställd.
Citera
2018-08-08, 10:57
  #14
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Ja det stämmer nog.
Men om tjejen i fråga inte vill att du ska vara dominant då? Utan bara vill ha vanilj, missionären, boring.. Är det låtsassomna som gäller då eller?
Jag är nyfiken på ifall man kan "stänga av sina dominanta behov" och ändå vara nöjd och tillfredsställd.

Det går utmärkt att ha "neutralt" sex. Det händer rätt ofta. Sex är ju skönt ändå liksom men det är mycket roligare och sexigare ju mer undergiven tjejen är.
Citera
2018-08-08, 16:24
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Halloj!
Jag har en fråga till er dominanta.
Säg att ni är ute, kåta och får med er en snygg tjej hem från krogen eller fest, väl hemma så försöker tjejen vara dominant eller låt oss säga - inte tänder på att vara undergiven under sex..
Hur agerar ni? Kastar ut tjejen? Ligger ändå? Skulle ni kunna ge er vika för en dominant brud?
Frågan är främst till män/killar

Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Nej tack till en självutnämnd snygg tjej som dessutom ska vara dominant.

Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Ja alltså hela paketet ONS, självutnämnd snygg och dessutom dominant , då hade jag nog slängt ut henne.

För det första, det där med "självutnämnd snygg", varifrån kom det?? I trådstarten står att det är "en snygg tjej", alltså någon JAG anser vara snygg. Right?

till topic,
Tror jag att det blir en bra åktur, så varför i helvete skulle jag kasta ut henne???
Om jag är på humör för att domineras (vilket varierar) så är det väl bara att köra.
Dock skulle jag inte låta en vilt främmande brud binda fast mig/handfängsla mig. Det skulle jag inte vara bekväm med...
Citera
2018-08-08, 20:19
  #16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
För det första, det där med "självutnämnd snygg", varifrån kom det?? I trådstarten står att det är "en snygg tjej", alltså någon JAG anser vara snygg. Right?


Och för det andra?

Jag kan besvara på ditt första, och det är att jag har förklarat att det är skillnad på vem som bedömer snygg och ful.
Och t.s har besvarat mina inlägg så jag förestår inte vad dina frågetecken kommer ifrån.
Citera
2018-08-12, 15:00
  #17
Medlem
Svantevits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Är du dominant?
Inte i bemärkelsen att jag slår och smiskar.
Citera
2018-08-12, 18:06
  #18
Medlem
Jacobssteges avatar
Då ringer man mamma å hulkar litt redlöst......
Citera
2018-10-10, 12:31
  #19
Medlem
Är ju skillnad på dominant och dominant. Är hon dominant på så sätt att hon vill vara på topp och rida av mig har jag ej problem med det. Men vill hon piska mig eller köra in en strapon i baken på mig så kastar jag givetvis ut henne.

Undergivna tjejer är trevligt då jag gillar att vara dominant. Men kan även ha sex med tjejer som ej är undergivna.
Citera
2018-10-10, 12:34
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Ett ONS som vill binda dig är sannolikt ute efter att råna dig!

Men en snygg tjej som visar vägen i sängen har jag inget som helst problem med..

Finns ett Seinfeld-avsnitt där George träffar ett ONS han ska ha bdsm med. Men när hon bundit fast honom i sängen så rånar hon honom istället.
Citera
2018-10-10, 15:50
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Halloj!
Jag har en fråga till er dominanta.
Säg att ni är ute, kåta och får med er en snygg tjej hem från krogen eller fest, väl hemma så försöker tjejen vara dominant eller låt oss säga - inte tänder på att vara undergiven under sex..
Hur agerar ni? Kastar ut tjejen? Ligger ändå? Skulle ni kunna ge er vika för en dominant brud?
Frågan är främst till män/killar
Jag hade nog spelat med, kul med variation i sexlivet helt klart.
Men det beror ju helt på om hon vet vad hon gör så att det blir bra sex helt enkelt.
Hade jag märkt att hon inte har självsäkerhet för att få till rätt stämning så hade jag nog vänt på situationen och fått henne att framstå som en ”uppkäftig flicka” och ”straffat henne”.

Som sagt vet tjejen vad hon gör så kan hon få dig att känna dig som en liten pojke fastän de är hon som suger av dig för fullt.
Citera
2018-10-10, 16:21
  #22
Avstängd
therefores avatar
Lägger ner henne på rygg såklart och tar tillbaks kontrollen
Citera
2018-10-26, 15:42
  #23
Medlem
Jag tycker frågan är lite udda. Hur stor är sannolikheten för att det händer? Inte tar man hem en tjej utan att ha lite koll på vad som verkar tända henne. Följer du med en kille hem utan att veta lite vad som tänder honom?
Citera
2018-10-29, 22:55
  #24
Medlem
Det finns ju tjejer som har en dominant framtoning med syftet att bli satta på plats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback