Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-07, 20:26
  #1
Medlem
sockertofflans avatar
Halloj!
Jag har en fråga till er dominanta.
Säg att ni är ute, kåta och får med er en snygg tjej hem från krogen eller fest, väl hemma så försöker tjejen vara dominant eller låt oss säga - inte tänder på att vara undergiven under sex..
Hur agerar ni? Kastar ut tjejen? Ligger ändå? Skulle ni kunna ge er vika för en dominant brud?
Frågan är främst till män/killar
Citera
2018-08-07, 20:31
  #2
Avstängd
Nej tack till en självutnämnd snygg tjej som dessutom ska vara dominant.
Citera
2018-08-07, 20:39
  #3
Medlem
sockertofflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Nej tack till en självutnämnd snygg tjej som dessutom ska vara dominant.

Menar du att du kastar ut henne då? Eller kollar du läget med tjejen innan du tar hem henne? Vet att många säger tvärnej till en dominant tjej, jag är bara nyfiken på hur man agerar när man väl ska sätta igång
Citera
2018-08-07, 21:09
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Menar du att du kastar ut henne då? Eller kollar du läget med tjejen innan du tar hem henne? Vet att många säger tvärnej till en dominant tjej, jag är bara nyfiken på hur man agerar när man väl ska sätta igång

Ja alltså hela paketet ONS, självutnämnd snygg och dessutom dominant , då hade jag nog slängt ut henne.
Citera
2018-08-07, 21:26
  #5
Medlem
sockertofflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Ja alltså hela paketet ONS, självutnämnd snygg och dessutom dominant , då hade jag nog slängt ut henne.

Tycker du det bättre att ragga upp en ful, osäker och undergiven tjej å släpa med hem då? Eller hur ska man vara för att få ligga med dig t,ex? Ursäkta min nyfikenhet
Citera
2018-08-07, 22:21
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Tycker du det bättre att ragga upp en ful, osäker och undergiven tjej å släpa med hem då? Eller hur ska man vara för att få ligga med dig t,ex? Ursäkta min nyfikenhet

Det är skillnad på om hon tycker hon är ful än om jag tycker det.
Jag tycker inte ons är något bra, det tar ju en hel del tid att förstå det personliga med sex.
Det fungerar varken för mig eller tjejer om man skulle behandla varandra som vem som helst.

Så det har väl mest med kommunikationen att göra, känner jag att det är värdelöst att prata med någon så ska man inte förvänta sig något vidare bra sex.
Jag vet inte om det är helt otänkbart med en tjej som är dominant, det beror ju mer på vad det just innebär. (som säkert kan variera mellan olika tjejer)
Men ons är just vad det är , och det finns för lite tid för utforskning.
Citera
2018-08-07, 22:37
  #7
Medlem
sockertofflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Det är skillnad på om hon tycker hon är ful än om jag tycker det.
Jag tycker inte ons är något bra, det tar ju en hel del tid att förstå det personliga med sex.
Det fungerar varken för mig eller tjejer om man skulle behandla varandra som vem som helst.

Så det har väl mest med kommunikationen att göra, känner jag att det är värdelöst att prata med någon så ska man inte förvänta sig något vidare bra sex.
Jag vet inte om det är helt otänkbart med en tjej som är dominant, det beror ju mer på vad det just innebär. (som säkert kan variera mellan olika tjejer)
Men ons är just vad det är , och det finns för lite tid för utforskning.

Okej, nej det är ju sant såklart.. men säg att tjejen helt enkelt är en vaniljtjej då, vettig, men inte tänder på någon form av dominans, och avvisar dig om du vill "ha övertaget"?
Citera
2018-08-07, 22:57
  #8
Medlem
Svantevits avatar
Ett ONS som vill binda dig är sannolikt ute efter att råna dig!

Men en snygg tjej som visar vägen i sängen har jag inget som helst problem med..
Citera
2018-08-07, 23:00
  #9
Medlem
sockertofflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantevit
Ett ONS som vill binda dig är sannolikt ute efter att råna dig!

Men en snygg tjej som visar vägen i sängen har jag inget som helst problem med..

Är du dominant?
Citera
2018-08-07, 23:07
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sockertofflan
Okej, nej det är ju sant såklart.. men säg att tjejen helt enkelt är en vaniljtjej då, vettig, men inte tänder på någon form av dominans, och avvisar dig om du vill "ha övertaget"?

Jag bryr mig inte direkt själv om det där så mycket.
Men om någon ska ha en röd boll i munnen ,bli bunden och röven piskad röd så är det inte jag.
Citera
2018-08-07, 23:36
  #11
Medlem
sockertofflans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusur
Jag bryr mig inte direkt själv om det där så mycket.
Men om någon ska ha en röd boll i munnen ,bli bunden och röven piskad röd så är det inte jag.

Haha. Nej det var inte nödvändigtvis så jag menade.
Vi släpper det där
Citera
2018-08-07, 23:37
  #12
Medlem
rikastistorstans avatar
Hade troligen härdat ut av ren kåthet men någon rematch hade det inte blivit. Hade hon börjat plocka fram piskor och strap-on hade jag dock stuckit. Har aldrig dragit hem en dominant tjej. Till skillnad från dominanta män så tror jag att man nästan alltid kan se på en tjejs personlighet om hon är dominant sexuellt också. Jag försöker bara på tjejer som ger ett undergivet intryck.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback