Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-10-01, 23:13
  #61
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Ja med monsterkuk ska ju fittan alltid kännas tight. Så är det för mig.

En oerhört rolig upplevelse att på sin höjd få in en bit av ollonet, och sedan är karln typ 20 mil ifrån sliddjuret under sexet, ja, det låter ju onekligen roande...
Citera
2018-10-14, 17:54
  #62
Medlem
Kladdig, slapp och svullen alla dagar i veckan för trång och tajt
Citera
2018-10-14, 18:11
  #63
Medlem
Hermann666s avatar
Jag är ju aktiv i prostitutionsforumet och har legat med så många tjejer att det räcker till en hel fotbollsturnering. Min kuk är definitivt över medel i omkrets och visst finns det slappa fittor. En del är naturligt tajta, andra tjejer vet hur man ska knipa. Sedan finns det tjejer som är rejält slappa. Det går inte att se utanpå dem. Det verkar inte finnas någon koppling till kroppsform, vikt och storlek. Barnafödande verkar inte heller spela någon roll då en tjej som fött barn inte behöver vara slapp alls.
Citera
2018-10-14, 18:38
  #64
Medlem
Testat tre thaitjejer på samma thaimassagesalong och det skiljer en hel del trots att de är i samma ålder 30-35 år.
Den som var snyggast var klart störst i musen.
Och den mulliga var lite oväntat tightast.
Citera
2018-10-14, 19:08
  #65
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag är ju aktiv i prostitutionsforumet och har legat med så många tjejer att det räcker till en hel fotbollsturnering. Min kuk är definitivt över medel i omkrets och visst finns det slappa fittor. En del är naturligt tajta, andra tjejer vet hur man ska knipa. Sedan finns det tjejer som är rejält slappa. Det går inte att se utanpå dem. Det verkar inte finnas någon koppling till kroppsform, vikt och storlek. Barnafödande verkar inte heller spela någon roll då en tjej som fött barn inte behöver vara slapp alls.

Jag tycker att det är tragikomiskt att det finns så många som faktiskt tror att tjejens längd och vikt påverkar. Och där är man inte överens. Ena falangen hävdar att tjockisar blir trängre då allt fett pressar ihop fittan. De andra påstår att taniga tjejer per automatik blir trängre p.g.a den lilla kroppen.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback