Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 13:23
  #25
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Hehehe, gammpojk där.

De flesta kvinnor däremot - till skillnad från dig - vet med största sannolikhet vilka dörrar en skön fitta kan öppna.
Att den sköna fittan ger dem möjlighet att bli "dyrkade" och försörjda av kåta, desperata män eller...? Att fittan ger dem en slags makt över den kåte mannen...?
Citera
2018-08-08, 14:04
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
När man knullar kvinnor idag så känns det som att de har för stora osköna fittor, så pitten ibland inte känner någon härlig tajt mus och friktion, utan bara ett slappt ljummet hål. Pitten vissnar trots bra storlek.

Så hur ser det ut i er fittvardag numera? Har ni lyckats hitta tajta sköna fittor i havet av stora möss? vad beror detta på att allt fler kvinnor har för stora osköna fittor tror ni?

Du kanske ska tänka mer på att hitta klitoris och ge kvinnan njutning. Sex är mer än bara kuk i fitta. Väx upp.
Citera
2018-08-11, 18:58
  #27
Medlem
TrikkFukks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdonkeySfinx
Tvärtom skulle jag tro. Fetton bör ge större tajthet då fetman trycker ihop hålet.

Så smala tjejer borde alltså vara slappare i fittan överlag? Om man träffar en slank brud som inte gör knipövningar men ändå är trång. Vad är hon då, världens 8 underverk?
Citera
2018-08-13, 12:43
  #28
Medlem
Som kvinna skulle jag gärna påpeka att slidan blir tight vid upphetsning. Är stor skillnad.


I
Citera
2018-08-19, 16:05
  #29
Medlem
Dille24s avatar
Jag har köpt en sleeve för att kunna fylla ut min fru så där extra mycket. Har väl egentligen inte en så liten kuk, men det är en kul känsla att kunna fylla ut henne riktigt ordentligt.
Citera
2018-08-19, 16:21
  #30
Medlem
DoktorNos avatar
TS får väl börja knulla i zick-zack eller botoxa pitten så den blir normalstor
Citera
2018-08-19, 17:11
  #31
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Som kvinna skulle jag gärna påpeka att slidan blir tight vid upphetsning. Är stor skillnad.

Ja, detta. Jag får lite känslan av att TS legat med tjejer som han i grund och botten inte varit sådär superattraherad av. Kanske en ömsesidig känsla där?
Citera
2018-08-19, 17:43
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdonkeySfinx
Tvärtom skulle jag tro. Fetton bör ge större tajthet då fetman trycker ihop hålet.
Så sant,så sant... Ts HAR en lite för underdimensionerad snase...
Citera
2018-08-19, 20:44
  #33
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Som kvinna skulle jag gärna påpeka att slidan blir tight vid upphetsning. Är stor skillnad.


I

Jag upplever att det är tvärtom.. Desto våtare och vildare sliddjuret blir, desto större och slappare blir fittan. Torr får hon inte ens in den minsta tampong..
Citera
2018-08-19, 20:59
  #34
Medlem
Knipövningar ska utföras för att inte slappa till i muskulaturen och förhindra inkontinens som en bonus kan man klämma åt kuken bättre.

Vad jag noterat genom åren är inte bara att kvinnan blir slappare utan att mannes stånd inte är lika hårt och ståtligt som när de var runt 20.

Så om TS ligger med kvinnor runt de 40 och själv är runt 40 så borde ni känna ungefär lika mycket.

Och precis som TS gillar tighta fittor gillar vi kvinnor hårda kukar, de behöver inte vara så stora faktiskt men är de riktigt hårda blir det mycket skönare.
Citera
2018-08-21, 12:47
  #35
Medlem
du har liten kuk
Citera
2018-08-21, 14:24
  #36
Medlem
TrikkFukks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Jag upplever att det är tvärtom.. Desto våtare och vildare sliddjuret blir, desto större och slappare blir fittan. Torr får hon inte ens in den minsta tampong..

+1 Ju torrare desto trängre. Är hon plaskvåt kan man nästan stoppa in vad som helst. Man känner ju tydligt med kuken hur "öppen" hon är då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback