Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-08-08, 22:42
  #25
Medlem
Gör reverse kegels. Tror PC muskeln är för spänd och då kommer man fortare.
Citera
2018-08-08, 23:13
  #26
Medlem
Machiavellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Till ts och övriga i tråden...
Har ni testat att pausa om det blir för skönt?
Eller rent av dra ut den om ni är på väg att komma?
Kuken blir ju mindre känslig om ni knullar på en längre stund.
Annat tips är att titta bort typ på vägen för att komma bort från ”situationen” och kanske tänka på något som inte har med sexet att göra för minska på känslan.

Sen kan man ju lära sig att fortsätta knulla fastän man precis har kommit, krävs bara lite viljestyrka och träning Sedan kan man knulla på och komma flera gånger.

Pausa helt gör vi inte, för att inte riskera att hon ”tappar kåtheten”. Att dra ut helt är också risky pga lusten kanske minskar. Minns dock att sist jag drog ut den så kom det in luft i hennes fitta, vilket dödade hennes lust helt.

För att hon ska komma krävs det också konstant juckning i typ 3-4 minuter. Vilket jag absolut inte klarar av om jag inte runkat innan eller är nersupad (då kan jag inte komma överhuvudtaget) haha.
__________________
Senast redigerad av Machiavelly 2018-08-08 kl. 23:18.
Citera
2018-08-08, 23:16
  #27
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Tja FB,
Jag har vart tillsammans med min flickvän i snart tre år nu. De första två åren har hade vi enormt bra sex och vi knullade som djur. Men det senaste året har varit en katastrof för vårt sexliv. Plötsligt har det blivit så att jag kommer för tidigt! Jag kan inte hålla mig ett skit längre!

Det har inte varit så här på 2 år och nu från ingenstans kan jag plötsligt inte hålla ut mer än 2-3 minuter av normalt sex. Vid högre tempo (som krävs för att tjejen ska komma) så kan jag komma ännu snabbare än det.

Jag kan fördröja det genom att runka innan jag träffar henne, i så fall minst 2 ggr annars hjälper det inte ett skit. Jag har blivit typ överkänslig eller något där nere.

Jag har provat alla möjliga jävla övningar men ingenting hjälper! Har fan panik för de förstör hela vårt jävla förhållande. Har ni några tips?

Jag brukar tänka på gammal pensionärsfitta ett par sekunder så håller jag lite längre.
Citera
2018-08-09, 12:29
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machiavelly
Pausa helt gör vi inte, för att inte riskera att hon ”tappar kåtheten”. Att dra ut helt är också risky pga lusten kanske minskar. Minns dock att sist jag drog ut den så kom det in luft i hennes fitta, vilket dödade hennes lust helt.

För att hon ska komma krävs det också konstant juckning i typ 3-4 minuter. Vilket jag absolut inte klarar av om jag inte runkat innan eller är nersupad (då kan jag inte komma överhuvudtaget) haha.
Pulla henne istället eller slå henne lite i ansiktet med kuken etc under tiden? Tar ju inte mer än. några sekunder.
Eller kör med någon vibrator eller dildo under tiden?
Tar ungefär 10-20 min för min sambo att komma så dina 3-4 min är ju ingenting😃
Du får ju ha lite mera fantasi än att bara ligga och pumpa konstant 5 min sen är de klart.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback