Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-07, 08:50
  #1
Medlem
Qusimotos avatar
Nån annan som upplever att deras nät har vart seg dom 2 senate dagarna? fast jag har full styrka så laddas sidor segt samt så är min ping på ps4 helt åt helvete. Kollade deras hemsida och ingen driftstörning där jag bor
Citera
2018-08-07, 09:12
  #2
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Nån annan som upplever att deras nät har vart seg dom 2 senate dagarna? fast jag har full styrka så laddas sidor segt samt så är min ping på ps4 helt åt helvete. Kollade deras hemsida och ingen driftstörning där jag bor

Nä allt funkar superbra som vanligt! Bor i Uppsala.
Citera
2018-08-07, 11:54
  #3
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Nä allt funkar superbra som vanligt! Bor i Uppsala.

Hmm undra då vad felet kan vara

Provat att starta om routern utan resultat =/
Citera
2018-08-07, 11:59
  #4
Medlem
Tripportreats avatar
Prova att koppla in en dator direkt till bredbandsuttaget och se hur det funkar, funkar det bra vet du att felet ligger i din router, funkar det dåligt ligger felet hos Bahnhof och då är det bara att ringa deras support.

//tripportreat
Citera
2018-08-07, 12:14
  #5
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tripportreat
Prova att koppla in en dator direkt till bredbandsuttaget och se hur det funkar, funkar det bra vet du att felet ligger i din router, funkar det dåligt ligger felet hos Bahnhof och då är det bara att ringa deras support.

//tripportreat

Deras support kan man ringa ändå, supervettiga och supertrevliga som hjälper dig så mycket de kan. Finns ingen bättre leverantör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback