Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-10, 14:07
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longpost
Jag kommer nog uppgradera mig innan jag försöker mig på Dirty Kanza
Det var f.ö. en kille som fick köra 100 km utan växlar på Northcape4000 för att batteriet till hans Di2 tog slut. Slarvigt att inte ha navdynamo eller extrabatterier med sig

Det kommer en rapport så snart jag har köpt den!

Jävligt imponerade att cykla typ 40 mil om dagen i 11 dagar. Kräver sitt psyke
Citera
2019-01-20, 18:39
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delight
...

Men återkom gärna hur de går med valet av hoj. ....


Det blev en Grail, fick den levererad förra veckan men hann (lyckades) inte plocka ihop den innan helgen. Kört mina första mil nu och är störtnöjd. Tyvärr är det lite väl halt än så länge så jag kör på den gamla med dubbdäck till vardags.

Dyr, ja, men den känns gedigen. Tråkigt att behöva spöka ut den med reflexer och så, särskilt som Canyon skickade med en framreflex som inte passar. Jag har ju inte ett enda runt rör på cykeln förutom sadelstolpen så jag vet inte vad jag ska med runda fästen till...
Citera
2019-01-20, 18:51
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av longpost
Det blev en Grail, fick den levererad förra veckan men hann (lyckades) inte plocka ihop den innan helgen. Kört mina första mil nu och är störtnöjd. Tyvärr är det lite väl halt än så länge så jag kör på den gamla med dubbdäck till vardags.

Dyr, ja, men den känns gedigen. Tråkigt att behöva spöka ut den med reflexer och så, särskilt som Canyon skickade med en framreflex som inte passar. Jag har ju inte ett enda runt rör på cykeln förutom sadelstolpen så jag vet inte vad jag ska med runda fästen till...

Trevligt!
Jo de känns tråkigt att spöka ut cykeln.
Någon standardreflex dom skickar med ut?
Sitter och spanar på ny ram (Strasbourg) men ja de kostar en slant....
Citera
2019-01-26, 17:23
  #16
Medlem
orvarens avatar
Gravel?

Är det en sådan med LIK-spänning?😄
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback