Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-08-10, 10:00
  #109
Medlem
Tournis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Vad yrar du om? Det är väl ingen som tvingar dig att knulla med negrer? Skaffa en vit brud och få barn med henne, och respektera att andra ligger eller skaffar barn med vem fan de vill. Demografin utvecklas därefter.

Helt korrekt, jag har ingenting att göra med vem eller vilka någon väljer att skaffa barn med. Däremot har jag all rätt att propagera för att man håller sig inom sin sort. För övrigt har jag redan barn med en vit brud, så du kan vara lugn. Muhammad Ali har sin syn på saken för övrigt https://www.youtube.com/watch?v=HqiWFLsgVi4 .


Demografin utvecklas hur menar du? Snarare underutvecklas, vi kommer gå bakåt i utvecklingskurvan. För vår egen skull bör vi inte beblanda oss med folk som inte lyckats skapa en hållbar civilisation i historien. Tror du att när vi ersatts och delvis blivit utblandade med folk med det sista på CV:t någonsin kommer kunna upprätthålla den civilisationen vita byggt upp? Det är bara att ta en titt på hur det ser ut i förorterna redan nu, så kan du räkna med vad slutresultatet blir. Vakna upp, Svensson.
Citera
2018-08-10, 19:08
  #110
Medlem
Sir Dwains avatar
En dag ska det gå in för de där typerna att två meningar inte nödvändigtvis är likvärdiga även om det bara skiljer på ett ord. Kanske.
Citera
2018-08-11, 09:58
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Vita män är norm och äger världen. Det finns ingen strukturell rasism mot vita och därför finns ingen omvänd rasism.

Många som citerat dig nu, och det får du finna dig i när du hostar ur dig PK-floskler.

Här är prioriteringsreglerna som gäller för ALLA folk:
Först bryr man sig om familjen.
Sedan vänner.
Sedan sitt eget folk.
Sedan närbesläktade folk.
Och sist avlägsna folk.

Hur många anställda svenska ser du på pizzerior?
Hur många anställda icke-asiater ser du på asiatiska restauranger?

Och jag förväntar mig att du svarar att svenskar är för "fina" för att ta sådana "skitjobb", så därför svarar jag direkt på detta påstående: -De jobbar på hamburgerbarer.
__________________
Senast redigerad av censuria 2018-08-11 kl. 10:00.
Citera
2018-08-11, 10:05
  #112
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
En dag ska det gå in för de där typerna att två meningar inte nödvändigtvis är likvärdiga även om det bara skiljer på ett ord. Kanske.
Vilka typer?

Om ens ideologi är en kopia av nazism så kanske man ska hålla käften och inget annat.
Citera
2018-08-11, 10:34
  #113
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bad.Ass.Bitch
Vita män är norm och äger världen. Det finns ingen strukturell rasism mot vita och därför finns ingen omvänd rasism.
Samma argument som Hitler.
Citera
2018-08-11, 13:38
  #114
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
Vilka typer?

Om ens ideologi är en kopia av nazism så kanske man ska hålla käften och inget annat.


Ja jag instämmer, fast det är lite extremt att kalla henne nazist. Snarare än nyttig idiot för fascister.

Typerna är de som alltid kommer med argumenten "om man byter ut ord x mot y så...", jag ser det främst från motståndare till feminismen.
Citera
2018-08-15, 06:02
  #115
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oreokalle
"När New York Times för några dagar sen presenterade sin nya medarbetare Sarah Jeong, som har asiatiskt ursprung, väckte hennes tweets om vita stor uppmärksamhet.
”White people are only fit to live underground like groveling goblins. They have stopped breeding and will all go extinct soon. I enjoy being cruel to old white women”, hette det bland annat.
Denna tweet tog Owens och bytte ut ”white” mot ”black”.
Resultatet blev att Owens Twitterkonto genast stängdes ned under tolv timmar då hon ansågs att brutit mot Twitters regler."

https://samnytt.se/kopierade-rasisti...-fran-twitter/

Så hur kan rasism mot vita, som är en minoritet i världen jämfört med exempelvis svarta, vara helt ok? Finns det en underliggande koncensus om att de vita är den framgångsrika rasen och därmed kan utsättas för rasism utan hejd?

Det finns ingen vit ras eller en judisk ras inom den mänskliga rasen.
Det finns bara idioter som hatar människorasen så pass mycket att dom hittar på massa färgbaserade raslag för att tävla med sina slavmentaliteter för att avgöra vems raslag som är bäst inom den mänskliga rasen.

Den här framgångrikheten du nämner handlade om att Columbus invaderade Amerika och förslavade folket som bodde där. Sen satte man upp affisher i Europa där det stod att det finns gratis mark i Amerika eftersom det är mindre värda indianer som ägde marken.. kom hit och få ett färdigt hem och mark stod det i princip.

Framgångrikheten av den "vita rasen" är ju isf slaveriet av både mörkhyade och ljushyade människor.

Dom på Twitter kanske bara skämms över att vissa koloniserare med ljus hy, fortfarande tror att dom äger rätten att bestämma över folk genom att påstå att ni äger marken som folket får jobba på för att hyra en bit av sin egen mark för att bo på.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback