Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-08-06, 19:27
  #1
Medlem
Känner ett sug efter att börja titta på porr igen efter någon månads uppehåll. Men min tjej som just nu bor hos mig är inte så förtjust i det.

Tror det har att göra med att hon känner avundsjuka om jag tittar på andra nakna tjejer.

Till saken hör väl också att en del porr jag gillar inte ens kan klassas som normal, och knappt ens flashbacknormal.. så därmed så blir det ju ännu svårare att få med henne på något.

Rent ärligt skulle jag nog helst bara vilja ha ett par timmar för mig själv ibland. Men det har inte blivit mycket egetid alls under de senaste veckorna eftersom hon inte jobbar just nu.

Hur löser man bäst detta problem?
__________________
Senast redigerad av krakelibrankel 2018-08-06 kl. 19:31.
Citera
2018-08-06, 19:32
  #2
Medlem
Väx upp, titta på porr, gillar hon det inte så vet hon var dörren finns. Sluta vara en sådan jäkla toffel.
Citera
2018-08-06, 19:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chazardkapi
Väx upp, titta på porr, gillar hon det inte så vet hon var dörren finns. Sluta vara en sådan jäkla toffel.

Exakt, vad är problemet egentligen? TS verkar ha tappat sina kulor påväg till Lindex.
Citera
2018-08-06, 19:43
  #4
Medlem
Lubrixs avatar
Kan det inte vara så att du är lite porrskadad?
Citera
2018-08-06, 19:43
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGuld
Exakt, vad är problemet egentligen? TS verkar ha tappat sina kulor påväg till Lindex.

Haha , den var bra.

Men va fan nån stund för dig själv måste du väll ha? Lås i dig på muggen annars å kolla på ditt snusk.
Citera
2018-08-06, 19:47
  #6
Medlem
Vem vill inte kolla porr? Fan är hon, en nunna? Min förra kille visste att jag ville knulla andra också i vår relation så då gjorde jag det...det gäller liksom att kompromissa i en relation, eller hur?
Kolla porren och allt vad du gör, så gör hon annat. Win-win.
Citera
2018-08-06, 20:09
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaiseMonCul
Vem vill inte kolla porr? Fan är hon, en nunna? Min förra kille visste att jag ville knulla andra också i vår relation så då gjorde jag det...det gäller liksom att kompromissa i en relation, eller hur?
Kolla porren och allt vad du gör, så gör hon annat. Win-win.

Nja, inte nunna, men hyfsat klängig och territoriell.
Citera
2018-08-06, 20:32
  #8
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Kolla på porr, och acceptera dina porrpreferenser som enbart fantasier som du inte vill förverkliga.

Alternativt gör slut och hitta en tjej som vill ha det sex du föredrar.
Citera
2018-08-06, 21:16
  #9
Medlem
franges avatar
Lås in dig på dass med mobilen + hörlurar och ruska sedan loss. De största porrsidorna har till och med egna porr-appar du kan ladda ner till telefonen att nyttja när det krisar.
Citera
2018-08-06, 21:32
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGuld
Exakt, vad är problemet egentligen? TS verkar ha tappat sina kulor påväg till Lindex.

Hysteriskt roligt ju!!

TS, - alltså... hon lämnar väl hemmet NÅN gång per dag, eller är hon nån slags inventarie?
Om inte så drar väl du till jobb, polare, hobby, what ever nån gång? Ta med porrpaddan och ruska i bilen tills rutorna immar igen och det är fradga på insidan av vindrutan.
Det är sommar. Runka som en dåre i skogen, det är ju asskönt!. Hur svårt kan det vara?
Citera
2018-08-06, 21:39
  #11
Medlem
Hitta en tjej som tycker det är kul med en kille som måste kolla andra nakna tjejer fast han är i en relation.
Citera
2018-08-06, 22:40
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Nja, inte nunna, men hyfsat klängig och territoriell.
Shit, hon måste verkligen gilla dig.
Så länge hon har samma friheter att leka sexuellt och göra det hon tänder på så tycker man ju inte att det borde bli ett himla liv...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback