Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 18:45
  #973
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Det är möjligt och sannolikt men det kommer generera pengar.

Det finns ca 2500 skattefinansierade bibliotek. Räkna med i snitt att alla beställer två ex var eftersom det är en viktig och relevant titel. Första upplagan går alltså direkt.

Sedan ska du ha ljudböcker samt mindre upplagor översatta till de officiella minoritetsspråken.

Det kommer tryckas upp pocketversioner som ska användas obligatoriskt i gymnasieutbildningen. Även en pocket på "lättläst" svenska med större typsnitt för distributionen i SFI och riksdagen.

Så tro mig. Även om inte en normal svensk intresserar för denna jävla figur och den folkgrupp hon representerar kommer boken massproduceras och generera stöddiga intäkter.

Känner jag även de mesiga svenskarna rätt kommer skiten snart att filmatiseras också. Då börjar nästa miljonrullning ur statsbudgeten via SF och div kulturfonder.

Eller skolor som köper in skiten där eleverna måste läsa smörjan. Vad blir det? 30 böcker per klass?

Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Så här några veckor före valet vill jag framföra ett tips till statsministern: Se till att fotograferas när ers excellens kramar Kedhavi! Det kommer att ge en rejäl skjuts uppåt för opinionssiffrorna.

Så fort det sker så kommer det komma fram att den jäveln våldtagit någon och att det är en man.
Löfven är expert på att posera med våldtäktsmän.
Citera
2018-08-20, 18:47
  #974
Medlem
Bengrots avatar
Det ser ut som om vänsterextremisterna och våldtäktsafghanerna förlorar den här fjantkampen. Det glädjer mig! Skumpa ska inköpas.
Citera
2018-08-20, 19:38
  #975
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Eller skolor som köper in skiten där eleverna måste läsa smörjan. Vad blir det? 30 böcker per klass?



Så fort det sker så kommer det komma fram att den jäveln våldtagit någon och att det är en man.
Löfven är expert på att posera med våldtäktsmän.

Ja, du brukar ju slå huvudet på spiken!
Citera
2018-08-20, 22:05
  #976
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det ser ut som om vänsterextremisterna och våldtäktsafghanerna förlorar den här fjantkampen. Det glädjer mig! Skumpa ska inköpas.

Vänta och se, jag är luttrad. Efter valet kommer Löfven sannolikt bilda någon sorts koalition för att få sitta kvar. Sen orkar han inte med att sysselsätta sig med frågan längre. Då blir det någon sorts ”amnesti” eftersom avståndet till nästa val ter sig oändligt och uppretade väljare lär glömma frågan.
Citera
2018-08-21, 18:06
  #977
Medlem
sajebiss avatar
Intervju med Fatemeh Khavari på Go´kväll idag 18.45 i SVT1.
Citera
2018-08-21, 18:56
  #978
Medlem
Mosbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Intervju med Fatemeh Khavari på Go´kväll idag 18.45 i SVT1.

Vill inte se.
Vill att hon ska dra.
Citera
2018-08-21, 20:14
  #979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Intervju med Fatemeh Khavari på Go´kväll idag 18.45 i SVT1.
Jag såg den. Hon var gullig och det var tydligt att hon är en kvinna. Jag har egentligen ingenting att invända mot att hon väljer kämpa för sin sak. Det får man göra i Sverige. Däremot är det inte riktigt sant att hazarerna är världens mest utsatta folkgrupp. Till och med i Afghanistan finns det mer utsatta folkgrupper.
Citera
2018-08-21, 22:34
  #980
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag såg den. Hon var gullig och det var tydligt att hon är en kvinna. Jag har egentligen ingenting att invända mot att hon väljer kämpa för sin sak. Det får man göra i Sverige. Däremot är det inte riktigt sant att hazarerna är världens mest utsatta folkgrupp. Till och med i Afghanistan finns det mer utsatta folkgrupper.

Men - nantale tycker du Khavari är GULLIG, jag börjar snart gråta av vanmakt.
Citera
2018-08-22, 10:13
  #981
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Hungerstrejk vore bra. Då avlastar man svenska skattebetalare från den börda som parasiterna orsakar.

Tyvärr så åker ju ambulanserna dit och hämtar dom som svimmar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback