Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-08, 18:49
  #10897
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
FIFA 19 blev sämre å sämre .
Jag tror FIFA 20 kommer va roligt i början för det e nytt , sen gå utför när man ser alla buggar å upplever dåligt gameplay .

Jag kommer inte köpa 20 direkt , vänta ett tag å se.
Fortsätta lira 19 någon match då å då.

Tror du gör rätt i att bojkotta , men e du väldigt sugen så köp spelet å lattja någon match då å då. Volta kommer ju , vet inte om det e online dock . Nya spellägen ska finnas i fut , men verkar barnsliga .

Som sagt omöjligt å veta med 20, men garanterat buggar , trams å dåligt gameplay var å varannan match . Tyvärr !
Så är det. Det är som att lämna ett destruktiv förhållande och träffa på en ny tjej och hoppas att hon inte är samma, i förälskelsefasen ser man inte bristerna men när dimman har lagt sig så syns sprickorna klart och tydligt.

Fick googla Volta och det känns som FIFA street (?) som gavs ut för några år sedan.
Nåväl, kommer nog ändå köpa FIFA 20 bara för att ha det hemma. Hoppas jag inte tröttnar lika fort den här gången.
Citera
2019-09-10, 17:23
  #10898
Medlem
Har en fundering kring online i allmänhet. Brukar spela mot diverse kompisar. Mot vissa av dessa så är spelarna uppdaterade. Griezmann i Barcelona exempelvis, men mot vissa är det ej uppdaterat från sommaren. Vad beror det på? Båda har tagit hem senaste trupp och kör ”online” där man väljer innan inbjudan? Skitskumt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback