Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-21, 19:40
  #7645
Medlem
Härlig SBC för NDOMBELE. Nederländska flaggan för "France"-delen. Nu alltså tre Future-star spelare från samma klubb, Lyon...

Keep up the good work, EA.

Kan tipsa er andra om att spela Kingdom Come : Deliverence istället. Betydligt mindre andel fotboll, men det är fan värt att spela det bara för reflex-/ljuseffekterna på rustningarna...
Citera
2019-01-21, 19:55
  #7646
Medlem
sonofnatures avatar
https://www.futbin.com/19/squad/4403431

detta laget gjorde jag imorse å provade en match i rivals.

spelade 2-2 mot en med formation 4-2-3-1 . rivaldo icon, bergkamp icon. baggio icon och stoickov eller va han heter. dessa va på topp.
sen va resten av laget toppspelare + bänken.

jag hade någon brons cm och en guld non rare st 77. wright philips. på bänken.

sinclair hadde jag som red player picks. så laget kostade mej 4500 enligt futbin , men snipade säkert hem dem billigare . så säg 3500 coins mot ett lag med 4 ikoner på topp.

hade sista chansen , va fri men hans målvakt räddade. kunde vunnit 3-2.

detta e ett inlägg om att titta er inte blint på göra alla dessa sbc ea matar er med.
Citera
2019-01-21, 22:25
  #7647
Medlem
Vem tror ni är bäst?
Mbappe med 6 kemi?
Bale med 9 kemi?
Gnabry IF 6 kemi?
Citera
2019-01-21, 22:26
  #7648
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
https://www.futbin.com/19/squad/4403431

detta laget gjorde jag imorse å provade en match i rivals.

spelade 2-2 mot en med formation 4-2-3-1 . rivaldo icon, bergkamp icon. baggio icon och stoickov eller va han heter. dessa va på topp.
sen va resten av laget toppspelare + bänken.

jag hade någon brons cm och en guld non rare st 77. wright philips. på bänken.

sinclair hadde jag som red player picks. så laget kostade mej 4500 enligt futbin , men snipade säkert hem dem billigare . så säg 3500 coins mot ett lag med 4 ikoner på topp.

hade sista chansen , va fri men hans målvakt räddade. kunde vunnit 3-2.

detta e ett inlägg om att titta er inte blint på göra alla dessa sbc ea matar er med.

Nja, inlägget ger mig två möjliga anledningar:

1. Han du mötte var helt värdelös, vilket många med ikoner kan vara.
2. Du fick fördel pga din låga lagranking.

Håller med om att alla sbcer blir för mycket. Men att anskaffa sig de bästa spelarna är lite målet med spelet. Vinna kan alla göra.
Citera
2019-01-21, 22:33
  #7649
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Nja, inlägget ger mig två möjliga anledningar:

1. Han du mötte var helt värdelös, vilket många med ikoner kan vara.
2. Du fick fördel pga din låga lagranking.

Håller med om att alla sbcer blir för mycket. Men att anskaffa sig de bästa spelarna är lite målet med spelet. Vinna kan alla göra.

min poäng va att man inte behöver göra eller köpa alla dessa dyra spelare för att spela spelet.
många stirrar sej blint på att köpa points och göra alla dessa dyra sbc.


https://www.youtube.com/watch?v=BL-ZTG4lKzY

brons lag , 5 vinster av 5 matcher i wl. dålig på tyska, så vet ej vad han slutar i wl totalt.
Citera
2019-01-21, 22:51
  #7650
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChiffre1
Vem tror ni är bäst?
Mbappe med 6 kemi?
Bale med 9 kemi?
Gnabry IF 6 kemi?
Mbappe/Bale beroende på spelstil. Gnabry är inte i närheten skulle jag säga.
Citera
2019-01-21, 23:52
  #7651
Medlem
Bruunkens avatar
Har tagit ett långt break från UT, loggade in igår på webappen och fixar lite SBC, gör klart veckans nyckelmatcher. I mitt guldpaket jumbo, 24 kort - 3 rares, vad tror ni händer? Prime Cruyff ploppar upp. Det är fan det sjukaste jag varit med om någonsin. EA verkar vilja att jag ska börja spela igen...

Spelade en match med han men beslöt mig sedan för att sälja honom och köpa detta istället, ska bli kul att testa! https://www.easports.com/fifa/ultima...XbfqP:FFA19XBO
Citera
2019-01-22, 06:19
  #7652
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
https://www.futbin.com/19/squad/4403431

detta laget gjorde jag imorse å provade en match i rivals.

spelade 2-2 mot en med formation 4-2-3-1 . rivaldo icon, bergkamp icon. baggio icon och stoickov eller va han heter. dessa va på topp.
sen va resten av laget toppspelare + bänken.

jag hade någon brons cm och en guld non rare st 77. wright philips. på bänken.

sinclair hadde jag som red player picks. så laget kostade mej 4500 enligt futbin , men snipade säkert hem dem billigare . så säg 3500 coins mot ett lag med 4 ikoner på topp.

hade sista chansen , va fri men hans målvakt räddade. kunde vunnit 3-2.

detta e ett inlägg om att titta er inte blint på göra alla dessa sbc ea matar er med.
Härligt spelat ! Håller med dig o detta är ju ett bra exempel ,med rivaldo o stoickov säkert gjorda på Sbc , många gör nog ikoner o tro på underverk på planen, sen kan ju den du mötte vara dålig o du bra, men gäller göra rätt Sbc man trivs med
Citera
2019-01-22, 07:24
  #7653
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Har tagit ett långt break från UT, loggade in igår på webappen och fixar lite SBC, gör klart veckans nyckelmatcher. I mitt guldpaket jumbo, 24 kort - 3 rares, vad tror ni händer? Prime Cruyff ploppar upp. Det är fan det sjukaste jag varit med om någonsin. EA verkar vilja att jag ska börja spela igen...

Spelade en match med han men beslöt mig sedan för att sälja honom och köpa detta istället, ska bli kul att testa! https://www.easports.com/fifa/ultima...XbfqP:FFA19XBO
Detsamma hände mig i fifa 17. Var helt bränd, knäckte skivan och tog ett par månader break sedan lagom till TOTS laddade jag hem spelet på rea och köpte ett pack. BOOOM en TOTS från PL värd runt millen. En slump? Knappast!
Citera
2019-01-22, 07:27
  #7654
Medlem
RolfRolands avatar
Ska väl skriva att den där 81+ sbcn som är ute nu verkligen givit utdelning. Första packet gav mig Pogba sedan har det blivit en hel del 84-85 till kommande sbc och igår när jag hade tömt klubben på alla spelare under 83 och körde mitt sista dök Messi upp. Untradable men ändå!
Citera
2019-01-22, 08:18
  #7655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeChiffre1
Vem tror ni är bäst?
Mbappe med 6 kemi?
Bale med 9 kemi?
Gnabry IF 6 kemi?
Cornets futswap kort har överraskat mig otroligt.
Har du 3 futswap kort så byt in mot Cornet, du kommer inte ångra dig.
Han är alltid på rätt plats i både offensiven och defensiven.
Citera
2019-01-22, 11:28
  #7656
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Ska väl skriva att den där 81+ sbcn som är ute nu verkligen givit utdelning. Första packet gav mig Pogba sedan har det blivit en hel del 84-85 till kommande sbc och igår när jag hade tömt klubben på alla spelare under 83 och körde mitt sista dök Messi upp. Untradable men ändå!

Gjorde 10 sånna pack eftersom Castro-fittan hajpade upp dem som fan (Avlönad av EA) efter att han packat Courtuois, en TOTW och en Future star på 3 av 3 packs igår och det enda jag fick var en jävla untradeable Hummels.

Jag är done med att öppna packs nu. Så jävla trött på EA som aldrig ens kan slänga en smula åt mig när jag spenderat så mycket cash och gjort så fett många SBCer, men inte packat någonting för över 150k sen starten.

Nu blir det iallafall 2 veckors uppehåll och inte en krona mer spenderad på skiten.

Gameplayet kan jag leva med och torskar jag matcher där till och med sjuka saker händer mot mig blir jag endast förbannad på mig själv och inte gameplayet, men hur de knullat mig totalt med packsen irriterar mig utav bara helvete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback