Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-24, 19:30
  #289
Medlem
trattfans avatar
Kommer man kunna spela 00.00 inatt?
Citera
2018-09-24, 19:36
  #290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Kommer man kunna spela 00.00 inatt?

Yes.
Citera
2018-09-24, 19:37
  #291
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Kommer man kunna spela 00.00 inatt?
Yes det kommer man kunna. Ska slänga in 12k fp tänkte jag. Vad hade ni gjort med dem? Lägga det på drafts eller packs?
Citera
2018-09-24, 19:38
  #292
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Yes.

Är du taggad Farrokh? funderar på att offra tidigt gympass imorgon för att sätta igång och lira under kvällen.
Citera
2018-09-24, 20:02
  #293
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Yes det kommer man kunna. Ska slänga in 12k fp tänkte jag. Vad hade ni gjort med dem? Lägga det på drafts eller packs?
Lägg lite på packs resten drafts om du kan vinna typ 2 matcher där.
Citera
2018-09-24, 23:31
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Är du taggad Farrokh? funderar på att offra tidigt gympass imorgon för att sätta igång och lira under kvällen.

Är långt ifrån lika barnsligt taggad som jag var för några år sedan kvällen innan release, men visst ska det bli kul. Dessvärre skriver jag tenta senare i veckan så för egen del är det tyvärr inte aktuellt att sitta hela natten. För de timmar jag ska lira har jag dock gjort upp en solid plan. Till att börja med ska jag fixa den loyalty som krävs för att lösa de två sista stegen i SBCn League and Nation Hybrid, Tough och Hybrid Master. Spelarna som behövs är redan inköpta och inlagda i respektive squad.

När de är inlämnade är samtliga SBCs gjorda, då är det dags för lagbygge. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska köra lag ett eller lag två, jag lutar emellertid åt det senare. Vad tycker du/ni?

När jag väl har mitt lag är det bara att börja nöta. Misstänker att jag kommer få en tuff start då jag inte alls förstår mig på årets upplaga än. Det egentligen enda jag fick ut av mina tio EA Access-timmar var att stora starka spelare är årets melodi. Pace spelar föga roll.

Vad gäller spelarvärden och framtida eventuella prisras bryr jag mig faktiskt inte nämnvärt. Visst är det olyckligt om laget jag köper ikväll direkt går ner en betydande del i pris, men helt ärligt varken orkar eller kan jag hålla sån koll på marknaden i år som jag höll för några år sedan. Spelar jag fortfarande när 2019 börjar närma sig säljer jag väl av lite innan den sedvanliga nyårsdippen, men i övrigt kommer jag inte att agera aktivt på marknaden.

30 min till avspark och bärsen blev precis lagom kall!
Citera
2018-09-25, 00:08
  #295
Medlem
Kommer ni in? Står och hänger på startsidan. Sen dör ps4:an 😂 startar om
Citera
2018-09-25, 00:12
  #296
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alive
Kommer ni in? Står och hänger på startsidan. Sen dör ps4:an 😂 startar om

För mig fungerar det, på X1.
Citera
2018-09-25, 01:15
  #297
Medlem
Priserna rasar nu...
Citera
2018-09-25, 01:33
  #298
Medlem
Vilka spelare rasar? Mitt tänkta första lag har gått upp i lite i pris. Investerat i fel spelare?
Citera
2018-09-25, 02:56
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Vilka spelare rasar? Mitt tänkta första lag har gått upp i lite i pris. Investerat i fel spelare?

När kollade du priserna senast? Jämfört med idag vid 18 är allt billigare nu.
Citera
2018-09-25, 05:21
  #300
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
När kollade du priserna senast? Jämfört med idag vid 18 är allt billigare nu.
Har kollat flera gånger under dagen bla...

D. Costa uppe på hela 72k. Var på 50 för 3dgr sedan.
Jesus från 30k till över 50k nu.
Fekir från 15k till 26k

Även de billigare som Miranda 6k till Över 7k.
Carvajal 4k till över 6k.

Thauvin har dock gått ner från 4k till 2.6k


Alla har nästan ökat idag med..

Laget låg på 143k igår. Idag 197k.
__________________
Senast redigerad av Krokofant12 2018-09-25 kl. 05:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback